PowerOfNow Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 hei, er det mulighet for å forwarde alle epostene som kommer inn på min hotmail konto til en annen e-mail adresse? (nå tenker ikke jeg på å bruke outlook til å gjøre den jobben, men hotmail selv) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Nei. M$ vil at du skal se reklamen deres, og hvis du har lest den nye bruker-"avtalen" deres som ble sendt ut til samtlige kontoer, vet du at du maa logge deg inn saa og saa ofte for aa se reklame - eh, beholde kontoen. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 eh.. jeg sletter alt som ser ut som spam osv, så det har jeg ikke fått med meg. hehe. Dem burde da ha en form for forwarding anyway. Møkka M$! arh! Lenke til kommentar
okwathne Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 han mener ikke reklame mail han mener reklame på sidene til Hotmail. skaff deg e-mail hoss nameplanet der kan du senda videre uten problemer! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Nameplanet skal vel slutte med forwarding, var det ikke fra 1. mars de skulle ta betalt for slike tjenester? Fikk en mail om det en gang. Nameplanet er blitt like ille som MS... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei! Eg fekk shell (ikkje bensinstasjon) leverandøren min til å lage ein forwarding til ein annan e-post konto slik at eg får e-post på mobiltelefonen..:wink: Fungerer fint.. No må eg bare få mail/mutt eller Pine til å lette dei 97 uleste e-postane fra shellet..(prøvde å få det til med mail/mutt på lørdag 23.feb/tidlig morgon søndag 24.feb uten hell..Får prøve Pine i løpet av veka.) Har også ein @online.no konto men,siden av registrerte e-mail kontoen når dei hadde EFA (epost-for alle tilbudet)får eg ikkje forwarda e-posten uten å betale x-antall kroner i Telenor Internett abonement..Og det er uaktuelt.. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 hei, takk for svar. men problemet er ikke løst for jeg har ikke problemer med å skaffe meg e-mail konto med forwarding (veldig greit når jeg kjører egen mailserver som kan brukes over WEB og over vanlig mail-leser) jeg vil KUN bruke min egen epost server, så jeg kunne tenkt meg å forwarde alle hotmails til min nye adresse.(så slepper jeg å plage folk med at jeg har bytta e-post adresse). ps: gratis e-post adresse uten konto-limit(Megabytes) fåes hos http://knutz.no-ip.com:3000 Adresse blir da: [email protected] ha en strålende dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå