smort1 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Landets eldste! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Vi har en i Ålesund også, ikke så gammel som dette. Sponland ble etablert i 1898, og har holdt til i de samme lokalene siden 1907. Det er stas med disse gamle butikkene, måtte de leve lenge! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Min lokale fotosjappe ble nedlagt for et år siden. Ble ikke brukt så mye for min del, så jeg har vel litt av skylda for at det gikk som det gikk.. Kult bilde av landets eldste, håper den får lov å leve enda mange år. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Gledelig at det går an, med tanke på hvor endret handlevanene ble av det digitale som overtok. Godt det er de som fortsatt er hjulpet av tilbudene. Blir fattigere bymiljø for hver spesialbutikk vi mister. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ingen slike igjen i Oslo så vidt jeg vet etter at Lømork la ned for en del år siden. Fint å se at noen har greid å holde det gående etter det digitale inntog som "drepte" mange som hadde hatt fremkalling og kopiering som en viktig inntektskilde. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Godt å se at noen holder ut til tross for kjedenes prispress på dusinvarer , vi har en slik i Bergen også (Daae foto) . Hvor gammel den er vet jeg ikke , men det var kun der jeg fikk fatt i god gammeldags snorutløser til min RX1 . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Vi har en i Ålesund også, ikke så gammel som dette. Sponland ble etablert i 1898, og har holdt til i de samme lokalene siden 1907. Det er stas med disse gamle butikkene, måtte de leve lenge! Takker, Helene! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Min lokale fotosjappe ble nedlagt for et år siden. Ble ikke brukt så mye for min del, så jeg har vel litt av skylda for at det gikk som det gikk.. Kult bilde av landets eldste, håper den får lov å leve enda mange år. Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Gledelig at det går an, med tanke på hvor endret handlevanene ble av det digitale som overtok. Godt det er de som fortsatt er hjulpet av tilbudene. Blir fattigere bymiljø for hver spesialbutikk vi mister. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Ingen slike igjen i Oslo så vidt jeg vet etter at Lømork la ned for en del år siden. Fint å se at noen har greid å holde det gående etter det digitale inntog som "drepte" mange som hadde hatt fremkalling og kopiering som en viktig inntektskilde. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Godt å se at noen holder ut til tross for kjedenes prispress på dusinvarer , vi har en slik i Bergen også (Daae foto) . Hvor gammel den er vet jeg ikke , men det var kun der jeg fikk fatt i god gammeldags snorutløser til min RX1 . Mvh Alec Takker, Alec! Vi hadde Daae Foto i Molde, også, men de la ned for maaaange år siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg