Bjørn Rossland Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 -- ORCHIDS & ORCHID -- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Et foto som vekker nyskjerrighet, mer enn en vanlig naken kvinne Meget spesiell stilleben, Bjørn. Både morsom (regner med det er lek) og severdig. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Estetisk og fint plassert "bord m/dame og orkide" mot den rosa vegg og maleri. Nå er ikke jeg en ekspert på Bondage, så om orkideen er et eller annet symbol eller kun en matchende effekt mot maleriet, det får du eventuelt forklare Bjørn. Dog et flott bilde, både komposisjonsmessig og visuelt......MEN, det er en ting som irriterer meg, bildet henger skeivt :-) mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ja, BDSM stillingen er behørig inntatt og reimene strammet så da er det vel bare å finne fram flogger'n og pisken? Kanskje like greit at bildet som Ulv påpeker henger litt skeivt for ellers hadde kanskje rammespissen havna enda mer strategisk i forhold til den smekre bakdelen. Nå sammenfaller riktignok posituren med muslimenes bønnestilling, men denne settingen gir nok ikke inntrykk av at dette er en bønnestund. Her kan man kanskje snakke om stilleben med nogo attåt. Artig med blomstene som følger rompas runding. Roar Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Heisann...... Takker for hyggelige omtaler, og et par svar + en BTS Stanger selv hodet litt mot veggen ift at bildet er skjevt. Vi hadde rettet dette, men kan se ut som at stumpen har sneiet borti under shooten. Og dermed ble det slik. Vi lurte på å gjøre alt på nytt, men da var det tid for Vibeke å reise til Universitetet her i San Diego.Bildeideen kom av Orkideens krumming, og det at denne fulgte baken og rygg, var viktig for å kunne får det til å "funke". Når bildet er titulert Orchids and Orchid....... Så kan jo de som ser visse likheter av kronbladenes fasong og en kvinnes....... "you know what" - rekke opp hånden Når det gjelder "Cuff's" som henleder alle til å tenke mot BDSM scenen, er dette fordi jeg har jobbet mye opp mot å skape endel bilder som henter inspirasjon herfra. Jeg skulle en dag "bare lage et bilde", og endte opp med en facinasjon for den delen av BDSM scenen man normalt ikke får innblikk i. Kommunikasjonen disse parene har er helt unik. Og forskning viser også at de har en meget sunn mental helse sammenlignet med "vaniljepar". Gjennom fotograferingen har jeg vert tilstede på endel treff og fått mange venner i "miljøet". Og kan med hånden på hjertet si at de er noen av de mest elskverdige og aksepterende mennesker jeg har truffet.Dessuten er det en enkel og kjapp effekt, som henleder folk fort innpå de tanker man ønsker å igangsette hos en seer. Legger ved en BTS fra forberedelsene. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Som et lite apropos til min kommentar velger jeg, etter å ha lest din inngående forklaring å sette "skjeivheten" på kontoen for humor :-) Selv er jeg ganske fordomsfri, og ser på BDSM som noe som foregår blant voksne mennesker, og er kanskje med på å sette litt "krydder" på hverdagen? Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg