Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Bedre, men likevel litt for dårlig. Vi er nødt til å øke tempoet og ta litt mer risiko. Alle lag under topp 6 parkerer jo bussen mot oss. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 75:25% fordeling av ballinnehav, samme som forrige gang vi møtte WBA. Da endte det med 0-1... LvG burde innse at possession nødvendigvis alltid er løsningen. Men har troen på at vi klarer å putte 1-2 i neste omgang. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Denne kampen tar meg tilbake til Fergie-tida. Bortelaget parkerer bussen, vi maler på og kommer nærmere og nærmere. Så vinner vi til slutt såvidt 1-0. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 WBA fremstår jo patetiske, de har ingen intensjoner om å angripe. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 25% ballinnehav for WBA, og når de først har hatt ballen har de 55% pasningssikkerhet... Wow. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Håper guttene på Old Trafford så rommet mellom Brunt / Sessegnon like godt som guttene i TV2-studioet. Utrolige avstander når Young holder igjen eller drar ut på kant. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Grattis med 3 poeng. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Deilig, deilig mål av lingard!! Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Lingard!!! Har blitt gradvis bedre de siste kampene, måtte komme! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 behersket avslutning. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Young har definitivt sin dårligste kamp denne sesongen. Flere store feil i dag! Vi har vel ingen å bytte han ut med heller? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Young har definitivt sin dårligste kamp denne sesongen. Flere store feil i dag! Vi har vel ingen å bytte han ut med heller? Jones? Evt. han unge jeg ikke har hørt om. Var ikke han back, eller hørte jeg feil da kommentatoren snakka om han i stad? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Jones har vi på benken ja. Har ingen ide hvem Borthwick-Jackson er, så det tørr jeg ikke si noe om. Endret 7. november 2015 av Espp Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Young har definitivt sin dårligste kamp denne sesongen. Flere store feil i dag! Vi har vel ingen å bytte han ut med heller? Jones? Evt. han unge jeg ikke har hørt om. Var ikke han back, eller hørte jeg feil da kommentatoren snakka om han i stad? Han er venstreback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå