Gå til innhold

Alnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett flott bilde av ett idyllisk og fint sted ute ved havgapet. Forstår godt at du liker deg her.

Granene til høyre ble kanskje i overkant dominerende, men ett ståsted litt lenger til venstre hadde kanskje ikke vært noe bedre ?

Mvh. Rolf

Takk takk Rolf!

Neimen om jeg vet hvordan det ville vært lenger til venstre. Jeg synes å huske at dette var en åpning mellom trærne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et nydelig kystlandskap , flott fanget med fine farger og et fint lys Og hvor trærne i forgrunnen .bidrar til å ramme det inn . Hvorvidt de er for dominerende er det sikkert mange meninger om . Men noen ganger er det ikke mulig å få et bedre utgangspunkt for å ta bildet .Hvis en da ikke går amok med motorsagen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

For så vidt greit utsnitt og komp.

Ble litt nysgjerrig og scrolla ned til de parkerte bilene og det beige huset havna omtrent på nedre ramme.

Kanskje senkes betrakters blikk for mye da, men jeg synes også at det blir litt vel mye trær i forgrunnen.

Hvorvidt er ørlite toppkutt også vil øke dybdefølelsen er noe jeg overlater til øyet som ser.

Ikke alt behøver å påpekes - noe kan jo bare nevnes og la det åpent.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et nydelig kystlandskap , flott fanget med fine farger og et fint lys Og hvor trærne i forgrunnen .bidrar til å ramme det inn . Hvorvidt de er for dominerende er det sikkert mange meninger om . Men noen ganger er det ikke mulig å få et bedre utgangspunkt for å ta bildet .Hvis en da ikke går amok med motorsagen .

Mvh

Alec

Jeg hadde ikke med meg motorsaga akkurat denne dagen, så typisk! Akkurat den dagen du lar den ligge igjen hjemme....det er da du får bruk for den!

Tusen takk for koselig kommentar

Lenke til kommentar

For så vidt greit utsnitt og komp.

Ble litt nysgjerrig og scrolla ned til de parkerte bilene og det beige huset havna omtrent på nedre ramme.

Kanskje senkes betrakters blikk for mye da, men jeg synes også at det blir litt vel mye trær i forgrunnen.

Hvorvidt er ørlite toppkutt også vil øke dybdefølelsen er noe jeg overlater til øyet som ser.

Ikke alt behøver å påpekes - noe kan jo bare nevnes og la det åpent.

Roar

Hei Roar! Ja ser at det kan funke med et bånnkutt også. Takk for tips! ☺

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...