Gå til innhold

Vin til pizza Grandiosa?

Gjest Slettet+981723478

Anbefalte innlegg

Jeg synes ofte ting som både vin og kunst blir satt på en pidestall, og av veldig få forsøkes å gjøre så eksklusivt og utilgjengelig som mulig for oss andre. Det er lite kult med en fjær i hatten når alle andre har en tilsvarende. 

Det at grandiosa av mange kanskje anses som billig mat betyr ikke at du må ha en billig vin til. Jeg synes du skal benytte anledningen til å rive ned noen av disse pidestallene og klaske til med en god amarone vin. Polet har flere på bestilling til rett over 200,- mens de som står i hyllene gjerne starter på rundt 250,- Høres mye ut for en vin, men jeg pleier å spandere på meg selv en slik en i måneden og da blir det ikke så ille i sum. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner forresten ikke hvorfor folk er så besatt av å finne vin som "passer" til all mulig slags mat. Snobberi eller?

Vil ikkje seie at det er snobberi. Dersom drukka til maten kræsjer så er det jo heilt krise. Har du prøvd kombinasjonen appelsinjuice og ostepop? Det fungerer ikkje i det heile tatt sjølv om begge delar er godt kvar for seg.

Har ikke prøvd den kombinasjonen nei da appelsinjuice er surt skvip, akkurat som vin :)

Cola eller øl fungerer bra til hvilken som helst pizza.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...