Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 der ingen skulle tru... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Fuji'en innstil på Classic Chrome som vel er en etterligning av Kodachrome. Synes det kledde motivet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Flot lys på fjellet her..i den smukke natur..kan se at du har fint vejr..her har vi bare haft tåge i mange dage...lidt trist vejr. vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Takk Suss! Ja, her her vi veldig fint høstvær..ikke kaldt heller.. Fint fotovær! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg fikk meg en god latter her i heimen, jeg visste bildet til dattera mi fordi jeg ikke kjente meg igjen. Så lurer hun på hvor du er ifra og jeg sier jeg tror du er fra Sunndalen, da kommer en kjapp kommentar: "jammen det er jo laaaangt fra sivilisasjonen det også"! Fnis! Fint i Eikesdalen, og bildet ble helt fortreffelig, selv om jeg ikke kjenner meg igjen. Det må vel bli i enden mot Eresfjorden dette? Kjørte du gjennom Litjdalen, eller hva den nå heter.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ett meget severdig og fint bilde fra dette usiviliserte stedet Synes Kodachrome etterligningen kledde motivet som hånd i hanske. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg fikk meg en god latter her i heimen, jeg visste bildet til dattera mi fordi jeg ikke kjente meg igjen. Så lurer hun på hvor du er ifra og jeg sier jeg tror du er fra Sunndalen, da kommer en kjapp kommentar: "jammen det er jo laaaangt fra sivilisasjonen det også"! Fnis! Fint i Eikesdalen, og bildet ble helt fortreffelig, selv om jeg ikke kjenner meg igjen. Det må vel bli i enden mot Eresfjorden dette? Kjørte du gjennom Litjdalen, eller hva den nå heter.. Å nei, her på Sunndalen er vi veldig sivilsierte, har både internett og 4G og alt hva det heter. T.o.m. kulturhus! Fulgte bilens GPS og havnet i Eidsøra (laangt fra sivilisjonen ) og tok av til venstre innover fjorden. Kom til sykkelbygda Eresfjorden, så var det innover på smaale veger. Mardøla lå inni her (velkjent), men det var en bomveg, så jeg lot det være (måtte våre hjemme før middag!). Bygda Eresfjiorden var riktig vakker den, kanskje jeg legger ut fler bilder herifra senere. Ha ei fin helg!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Ett meget severdig og fint bilde fra dette usiviliserte stedet Synes Kodachrome etterligningen kledde motivet som hånd i hanske. Mvh. Rolf Takk Rolf ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Flott landskap i skarpt sollys. Velkomponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Takker Ragnar! Vennlig hilsen Fredrik. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg fikk meg en god latter her i heimen, jeg visste bildet til dattera mi fordi jeg ikke kjente meg igjen. Så lurer hun på hvor du er ifra og jeg sier jeg tror du er fra Sunndalen, da kommer en kjapp kommentar: "jammen det er jo laaaangt fra sivilisasjonen det også"! Fnis! Fint i Eikesdalen, og bildet ble helt fortreffelig, selv om jeg ikke kjenner meg igjen. Det må vel bli i enden mot Eresfjorden dette? Kjørte du gjennom Litjdalen, eller hva den nå heter.. Å nei, her på Sunndalen er vi veldig sivilsierte, har både internett og 4G og alt hva det heter. T.o.m. kulturhus! Fulgte bilens GPS og havnet i Eidsøra (laangt fra sivilisjonen ) og tok av til venstre innover fjorden. Kom til sykkelbygda Eresfjorden, så var det innover på smaale veger. Mardøla lå inni her (velkjent), men det var en bomveg, så jeg lot det være (måtte våre hjemme før middag!). Bygda Eresfjiorden var riktig vakker den, kanskje jeg legger ut fler bilder herifra senere. Ha ei fin helg!! Mvh Fredrik ...det var vel helst i Eidsvågen du tok til venstre langs fjorden...; . Var det vatn i fossen da? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Ja, du har så rett, det var i Eidsvågen jeg tok til venstre (hva er det du ikke vet?) Hadde ikke tid til Mardøla da samboer forlangte middag . Turen frister absolutt til gjentagelse.......... Hilsen Fredrik og God Helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ja, du har så rett, det var i Eidsvågen jeg tok til venstre (hva er det du ikke vet?) Hadde ikke tid til Mardøla da samboer forlangte middag . Turen frister absolutt til gjentagelse.......... Hilsen Fredrik og God Helg! Det er ganske mye jeg ikke vet Fredrik, og mange steder jeg ikke har vært....enda..Jeg er vokst opp på Kleive....der ingen skulle tru.. Ta dere en tur begge to, men dra når det er vann i fossen! Det er en kjempefint tur å gå opp til fossen, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Ja, du har så rett, det var i Eidsvågen jeg tok til venstre (hva er det du ikke vet?) Hadde ikke tid til Mardøla da samboer forlangte middag . Turen frister absolutt til gjentagelse.......... Hilsen Fredrik og God Helg! Det er ganske mye jeg ikke vet Fredrik, og mange steder jeg ikke har vært....enda.. Jeg er vokst opp på Kleive....der ingen skulle tru.. Ta dere en tur begge to, men dra når det er vann i fossen! Det er en kjempefint tur å gå opp til fossen, anbefales på det sterkeste. Er nordmøring du da!! Er selv innflytter til dette gudsforlatte stedet, men det skal sies, det har også sine plusser! Fossen skal nok utforskes, men det er vel finest der på forsommeren tenker jeg. - Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Flott landskapsbilde , fin komposisjon , fine farger og fint lys . Stedet du valgte for å ta bildet gjør at vi også får nyte den spektakulære utsikten over vannet mot fjellene . Et mektig syn. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Flott utsnitt og lys. Buska til høyre reagerer jeg ikke på, men den vesle ute til venstre tenker jeg beskjæring av for da kommer bildekant akkurat et hakk høyere opp på fjellet bak der også. Men jeg er kanskje for pirkete? Skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ja, du har så rett, det var i Eidsvågen jeg tok til venstre (hva er det du ikke vet?) Hadde ikke tid til Mardøla da samboer forlangte middag . Turen frister absolutt til gjentagelse.......... Hilsen Fredrik og God Helg! Det er ganske mye jeg ikke vet Fredrik, og mange steder jeg ikke har vært....enda.. Jeg er vokst opp på Kleive....der ingen skulle tru.. Ta dere en tur begge to, men dra når det er vann i fossen! Det er en kjempefint tur å gå opp til fossen, anbefales på det sterkeste. Er nordmøring du da!!Er selv innflytter til dette gudsforlatte stedet, men det skal sies, det har også sine plusser! Fossen skal nok utforskes, men det er vel finest der på forsommeren tenker jeg. - Fredrik Æhhh!!! Nordmøring!! Oh no, Romsdaling!! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Hei Helene, har ikke helt lært meg grensene her oppe enda jeg (Sorry). Takk til Alec og Roar! Og ja, jeg ser hva du mener, Roar. Enkelt å fikse dersom jeg går videre med bildet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Majestetisk, ensomt....vakkert, busken er nevnt, men et flott fotografi med snev av Kodachrome, fint utført dette! mvh Ulv Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Takk for hyggelig kommentar, Ulv! Ja, den busken til venstre var ikke helt god. Fuji's Kodachrome-etterligning er flott på noen motiv, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg