Gå til innhold

der ingen skulle tru...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk meg en god latter her i heimen, jeg visste bildet til dattera mi fordi jeg ikke kjente meg igjen. Så lurer hun på hvor du er ifra og jeg sier jeg tror du er fra Sunndalen, da kommer en kjapp kommentar: "jammen det er jo laaaangt fra sivilisasjonen det også"! Fnis! :D

Fint i Eikesdalen, og bildet ble helt fortreffelig, selv om jeg ikke kjenner meg igjen. Det må vel bli i enden mot Eresfjorden dette? Kjørte du gjennom Litjdalen, eller hva den nå heter..

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg en god latter her i heimen, jeg visste bildet til dattera mi fordi jeg ikke kjente meg igjen. Så lurer hun på hvor du er ifra og jeg sier jeg tror du er fra Sunndalen, da kommer en kjapp kommentar: "jammen det er jo laaaangt fra sivilisasjonen det også"! Fnis! :D

Fint i Eikesdalen, og bildet ble helt fortreffelig, selv om jeg ikke kjenner meg igjen. Det må vel bli i enden mot Eresfjorden dette? Kjørte du gjennom Litjdalen, eller hva den nå heter..

Å nei, her på Sunndalen er vi veldig sivilsierte, har både internett og 4G og alt hva det heter. T.o.m. kulturhus!  :)

Fulgte bilens GPS og havnet i Eidsøra (laangt fra sivilisjonen  :) ) og tok av til venstre innover fjorden. Kom til sykkelbygda Eresfjorden, så var det innover på smaale veger. Mardøla lå inni her (velkjent), men det var en bomveg, så jeg lot det være (måtte våre hjemme før middag!). Bygda Eresfjiorden var riktig vakker den, kanskje jeg legger ut fler bilder herifra senere.

Ha ei fin helg!!

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar

Å nei, her på Sunndalen er vi veldig sivilsierte, har både internett og 4G og alt hva det heter. T.o.m. kulturhus!  :)

Fulgte bilens GPS og havnet i Eidsøra (laangt fra sivilisjonen  :) ) og tok av til venstre innover fjorden. Kom til sykkelbygda Eresfjorden, så var det innover på smaale veger. Mardøla lå inni her (velkjent), men det var en bomveg, så jeg lot det være (måtte våre hjemme før middag!). Bygda Eresfjiorden var riktig vakker den, kanskje jeg legger ut fler bilder herifra senere.

Ha ei fin helg!!

Mvh Fredrik

...det var vel helst i Eidsvågen du tok til venstre langs fjorden...; . Var det vatn i fossen da?

Lenke til kommentar

Ja, du har så rett, det var i Eidsvågen jeg tok til venstre (hva er det du ikke vet?) :)

Hadde ikke tid til Mardøla da samboer forlangte middag  :ohmy: .

Turen frister absolutt til gjentagelse..........

Hilsen Fredrik og God Helg!

Det er ganske mye jeg ikke vet Fredrik, og mange steder jeg ikke har vært....enda..;)

Jeg er vokst opp på Kleive....der ingen skulle tru..;)

Ta dere en tur begge to, men dra når det er vann i fossen! Det er en kjempefint tur å gå opp til fossen, anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Ja, du har så rett, det var i Eidsvågen jeg tok til venstre (hva er det du ikke vet?) :)

Det er ganske mye jeg ikke vet Fredrik, og mange steder jeg ikke har vært....enda.. ;)

Jeg er vokst opp på Kleive....der ingen skulle tru.. ;)

Ta dere en tur begge to, men dra når det er vann i fossen! Det er en kjempefint tur å gå opp til fossen, anbefales på det sterkeste.

Er nordmøring du da!!

Er selv innflytter til dette gudsforlatte stedet, men det skal sies, det har også sine plusser!

Fossen skal nok utforskes, men det er vel finest der på forsommeren tenker jeg.

- Fredrik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott landskapsbilde , fin komposisjon , fine farger og fint lys .

Stedet du valgte for å ta bildet gjør at vi også får nyte den spektakulære utsikten over vannet mot fjellene .

Et mektig syn.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Det er ganske mye jeg ikke vet Fredrik, og mange steder jeg ikke har vært....enda.. ;)

Jeg er vokst opp på Kleive....der ingen skulle tru.. ;)

Er nordmøring du da!!

Er selv innflytter til dette gudsforlatte stedet, men det skal sies, det har også sine plusser!

Fossen skal nok utforskes, men det er vel finest der på forsommeren tenker jeg.

- Fredrik

Æhhh!!! Nordmøring!! Oh no, Romsdaling!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...