Ovidia2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Melankoli Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sinnsstemninga melankoli uttrykkjest godt i svart/kvit. Solsikka har nådd livets haust... Flott bilete Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Velger man mørk bakgrunn og ser bildet i fullstørrelse ble det så mye bedre. Melankonsk og vakkert var det.. Liker!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Flotte blomster solsikka. Fint bilde, men litt forstyrrende kanskje med den lille sneien av et hustak som kommer inn i høyre bildekant. Og for å være ekstra pirkete (ikke ofte man kan være det med deg, da ting er helt perfekt..?), så kunne kanskje den lille firkanten/skiltet i busken på høyresiden vært klonet bort. Ka du trur? Det er du som er eksperten.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Melankolsk stemning i svart hvitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere. Helene jeg tenkte det på det med taket da jeg redigerte bildet men besluttet et det kunne være der for dybdefølelsen i bildet. Skiltet hadde jeg oversett. jeg klonet bort huset og taket for å se hvordan det ble.Er ikk helt sikker men skiltet er jeg glad for at jeg tok bort. hva synes du? Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere. Helene jeg tenkte det på det med taket da jeg redigerte bildet men besluttet et det kunne være der for dybdefølelsen i bildet. Skiltet hadde jeg oversett. jeg klonet bort huset og taket for å se hvordan det ble.Er ikk helt sikker men skiltet er jeg glad for at jeg tok bort. hva synes du? Hilsen Tove Jeg synes det ble bedre med taket borte. Skjønner hva du mener med dybde følelsen, men da burde kanskje litt mer av taket/huset vært med? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Vanskelig å velge versjon her. Men kanskje V1 med halvering av himmelen? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg