Gå til innhold

Melankoli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte blomster solsikka. Fint bilde, men litt forstyrrende kanskje med den lille sneien av et hustak som kommer inn i høyre bildekant. Og for å være ekstra pirkete (ikke ofte man kan være det med deg, da ting er helt perfekt..?), så kunne kanskje den lille firkanten/skiltet i busken på høyresiden vært klonet bort. Ka du trur? Det er du som er eksperten..:)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere.

Helene jeg tenkte det på det med taket da jeg redigerte bildet men besluttet et det kunne være der for dybdefølelsen i bildet. Skiltet hadde jeg oversett. jeg klonet bort huset og taket for å se hvordan det ble.Er ikk helt sikker men skiltet er jeg glad for at jeg tok bort. hva synes du?

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere.

Helene jeg tenkte det på det med taket da jeg redigerte bildet men besluttet et det kunne være der for dybdefølelsen i bildet. Skiltet hadde jeg oversett. jeg klonet bort huset og taket for å se hvordan det ble.Er ikk helt sikker men skiltet er jeg glad for at jeg tok bort. hva synes du?

Hilsen Tove

Jeg synes det ble bedre med taket borte. Skjønner hva du mener med dybde følelsen, men da burde kanskje litt mer av taket/huset vært med? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...