Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blod

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange helsespørsmål her på diskusjon og de fleste av de så anbefales det at man drar til legen. Du MÅ dra til legen. Blod i avføringen kan være et mylder av alvorlige tilstander som ikke er hensiktsmessig eller ønskelig å spekulere rundt på et forum.

Edit; Er du Leo21?

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Mange helsespørsmål her på diskusjon og de fleste av de så anbefales det at man drar til legen. Du MÅ dra til legen. Blod i avføringen kan være et mylder av alvorlige tilstander som ikke er hensiktsmessig eller ønskelig å spekulere rundt på et forum.

Edit; Er du Leo21?

Det er ikke det morsomste å ta opp med foreldre / legen..

Anonymous poster hash: e58d5...bbf

Lenke til kommentar

Det forstår jeg. Synes du det er bedre å få et betryggende svar fra en ukjent person på nettet slik at du ikke går til legen og våkner på sykehuset en uke etterpå med utlagt tarm?

Altså, føler at det er et rift/sår ved rasshølet (heheh) . Det smålig svir. Det er ikke noe blod i avføringen, men, dassvannet blir rødt samt. når jeg tørker rumpa..   

eneste som gjør meg redd er at det har vart i 4 dager. igår dreit jeg men var helt fin uten blod. idag skjedde det igjen.

Anonymous poster hash: e58d5...bbf

Lenke til kommentar

Er du homoseksuell og har anal sex?

1995 ringte og vil ha tilbake holdningene sine.... :lol:

Er det helt merkelig å spørre hva TS gjør med rompa i denne diskusjonen? Hva har dette med holdningene de hadde i 1995 å gjøre?

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Nei, fordi den setningen forutsetter at alle som er homofil og har analsex blør fra rasshølet.

Funfact: en større undersøkelse viser at 83% av alle homofile menn som har homofil sex ikke har analsex...

Nei, den setningen forutsetter ingenting, det var et spørsmål for å utelukke en årsak. Tror nok mange leger også ville ha stillt det spørsmålet, minus homodelen da man kan ha analsex uten å være homo.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Analpenetrering er et fysiologisk aspekt når man snakker om å blø derfra. Det finnes ingenting patetisk med å spørre om pasienten har hatt noe oppi tuten. Å spørre om seksualitet derimot er en annen sak siden det ikke nødvendigvis henger sammen med penetreringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...