Gå til innhold

Beste videokamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Hva syns dere om Panasonic DV HC VX980?

Er det det beste man får i dag. Eller finnes det ennå bedre?

I og med du etterspør god kvalitet ville jeg heller satset på et DSLR kamera med videofunksjonalitet. Av disse er spesielt Panasonic GH5 (http://www.lydogbilde.no/test/foto-video/panasonic-lumix-gh5) et godt valg. Her kan man også bytte objektiver etter behov, eller kjøpe et allround objektiv som dekker de fleste behov. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bruksområde?

... og kompetanse/bakgrunn/erfaring/ambisjonsnivå?

Vel det blir vel mest for hobby bruk, kunne vel tatt av med:

JVC GY-HM200E - Videokamera 4K

men vil tro det er veldig vanskelig å bruke,tung særlig på ferie, så er vel også problemet en del av slike kamera føles veldig uskarpe ut? At skrift føles som man trenger briller særlig test når man ser det på tv? Noen annelse hvorfor er det lisen som er dårlig\fettflekket eller kan si hva dere tror i så fall da? Men det kamera har vel kanskje bedre lyd på opptak kan vel klare å filme konsert uten lyden blir forvengt eller tynn lyd vil jeg tro. Men er vel ikke lynkamera så action kamera gir flere bilder i sekundet.

Den bruker vel også : MPEG-4 AVC/H.264 (4K/HD eller MPEG-5/H.265) vil jeg tro slik den støtter 10 bit farger og HDR (High Dynamic Range). Men problemet man burde ha raske store minnebrikker f.eks Transcend Secure Digital U3 256GB

muligens denne holder til 6-8 timers film?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...