Kurt Lekanger Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Dette er de nye funksjonene.Snart kommer den neste Windows 10-oppdateringen Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg savner en brukervennlig måte å deaktivere windows-funksjoner/programmer, slik man har hatt i tidligere Windows-versjoner. 3 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg savner en brukervennlig måte å deaktivere windows-funksjoner/programmer, slik man har hatt i tidligere Windows-versjoner. Den er identisk med tidligere versjoner. Klikk på Start, søk etter Kontrolpanel, Velg avinstaller program og deretter slå på/av Windows ... i venstre meny. 3 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Oppdateringen heter "fall update" ikke Threshold 2 som bare var kodenavnet. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Håper de klarer å få på plass støtte for utvidelser i Edge. Likte nettleseren ganske godt, men mangel på Adblock gjorde at jeg fortsatt holder fast på Firefox. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg savner en brukervennlig måte å deaktivere windows-funksjoner/programmer, slik man har hatt i tidligere Windows-versjoner. Den er identisk med tidligere versjoner. Klikk på Start, søk etter Kontrolpanel, Velg avinstaller program og deretter slå på/av Windows ... i venstre meny. Sist jeg sjekket var det veldig mye man ikke kunne fjerne på den måten. Man kunne derimot fjerne skype, men jeg antar at det ikke vil være mulig når det blir integrert - på samme måte som onedrive. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Oppdateringen heter "fall update" ikke Threshold 2 som bare var kodenavnet. På maskinen din vil du vel ikke se noen av navnene (etter at oppdateringen er installert). Da vil det stå "Version 1511" der. (Hvis du åpner et cmd-vindu og skriver kommandoen: Winver ) Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 La inn 10586 i dag, synes maskinen kjører raskere og mer responsivt på en Intel NUC enn tidligere builds... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Får jeg ny Windows? Nei, jeg gjør jo ikke det. Jeg bruker Windows 7, med full kontroll på Windows Update. Dere vinner ikke akkurat NM i Overskrifter, Tek.no. 6 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Håper de klarer å få på plass støtte for utvidelser i Edge. Likte nettleseren ganske godt, men mangel på Adblock gjorde at jeg fortsatt holder fast på Firefox. Dette kommer ikke før Redstone-1 som ikke er forventet før sommeren 2016. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Får jeg ny Windows? Nei, jeg gjør jo ikke det. Jeg bruker Windows 7, med full kontroll på Windows Update. Dere vinner ikke akkurat NM i Overskrifter, Tek.no. Jo du får ny Windows. Hvorvidt du kommer til å ta det i bruk er en annen sak. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Tipper at Skype integreringen ikke er i europa da Skype heller ikke følger med windows 10 i europa vanligvis, som den gjør i andre steder av verden. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Går det an å omgå det, med hvordan man installerer eller konfigurerer Windows? Altså å få Skype integrering. Eller må man bruke VPN-tjenester for å få ekte amerikansk? Lenke til kommentar
setnan Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Mistet Media Player da jeg oppgraderte til WIN10. Dermed kan jeg ikke vise selv-komponerte video-snutter på mitt TV. Ja - jeg kan bruke "Cast to Device", men det blir litt tungvindt når TV'n er i en annen etasje enn PC'n. Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Mistet Media Player da jeg oppgraderte til WIN10. Dermed kan jeg ikke vise selv-komponerte video-snutter på mitt TV. På hvilken måte brukte du WMP til å overføre video til TV, som du ikke får gjort med Windows 10? Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Den er identisk med tidligere versjoner. Klikk på Start, søk etter Kontrolpanel, Velg avinstaller program og deretter slå på/av Windows ... i venstre meny. I Windows 8.X/10 er det også en enklere måte. Høyreklikk på startknappen, og velg Programs and Features i toppen av menyen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ny Windows? Men... Men... Hva med Linux'en min da? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ny Windows? Men... Men... Hva med Linux'en min da? Who cares. Du har ny Windows Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 håper det går an å skru av skype ja. Jeg er ikke interessert i å være pålogga skype hele tiden. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Nei, det får jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå