GA Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hei. Jeg har et merkelig problem med OneDrive, som jeg ikke klarer å finne ut av via google. Hver gang jeg booter PCen så hopper det opp et vindu som sier at jeg må velge hvilke mapper som skal synkroniseres med OneDrive. De korrekte mappene er allerede markert, så jeg trenger bare å trykke ok 2 ganger også synkroniserer den(tar mellom 30sek og 2min pr gang siden alt allerede er korrekt synkronisert). Ca hver 3 gang jeg gjør dette, så får jeg beskjed om at OneDrive har kræsjet og jeg må gjøre det på nytt igjen. Er det noen som vet hvordan jeg kan få dette til å slutte å skje? Er ikke en kritisk feil, men meget irriterende. Det fungerte helt fint de første 2 månedene etter oppgradering til Windows 10. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Har appen blitt oppdatert i det siste? Slik du beskriver det er det tydelig en bug i appen. Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Såvidt jeg kan se så har det ikke kommet noen oppdateringer til OneDrive siden installasjonen. Jeg klarer heller ikke finne noen andre som opplever samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå