Arodem Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Blizzard øser ut nyheter.Overwatch kommer til konsollene, og har fått lanseringsvindu Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Enda et melkekuspill fra Blizz. 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Enda et melkekuspill fra Blizz. Hvordan vet du det? Du har hverken spilt spillet i ferdig form eller sett hvordan Blizzard skal legge det opp. Greit om folk legger ut saklige argumenter fra tid til annen. 7 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Overraskende, men positive nyheter. Spread the love. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Overraskende, men positive nyheter. Spread the love. Strengt tatt ikke. betyr bare at PC versjonen er en porta konsoll versjon >.< Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Overraskende, men positive nyheter. Spread the love. Strengt tatt ikke. betyr bare at PC versjonen er en porta konsoll versjon >. Hvorfor skulle det bety det? Nevn et eneste Blizzard spill utenom Starcraft Ghost som ble først utviklet til konsoll? Det finnes ingen. Diablo III ble portet til konsoll og jeg vil tippe det samme skjer med Overwatch. De kommer ikke til å legge om sin utviklingsprosess fordi ting selger bedre på konsoll. Det er Blizzard, de selger 10 millioner kopier av sine titler på PC. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 "Det som kan være en faktor her er at pakken som selges heter Overwatch Origin Edition. Det kan hende at denne utgaven – som inkluderer 21 helter og fem «skins»" Høres ut som det vil være mikrotransaksjoner i spillet. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Spillet vil koste 40 euro, 60 for Origin Edition. http://eu.battle.net/overwatch/en/buy/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Enda et melkekuspill fra Blizz. Hvordan vet du det? Du har hverken spilt spillet i ferdig form eller sett hvordan Blizzard skal legge det opp. Greit om folk legger ut saklige argumenter fra tid til annen. Utsagnet er åpenbart basert på hva vi vet så langt, og hva han tror kommer til å bli tilfellet. AtW 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Enda et melkekuspill fra Blizz. Hvordan vet du det? Du har hverken spilt spillet i ferdig form eller sett hvordan Blizzard skal legge det opp. Greit om folk legger ut saklige argumenter fra tid til annen. Enda et moooomoooo-spill. Eneste grunnen til at dette kommer til å selge er, _BLIZZARD_. Sleng på en annen utvikler, og ingen hadde brydd seg. Tipper det vil lide samme skjebne som Evolve. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Du må leve et veldig trist og kjedelig liv om du har slike holdninger til ting du har tilnærmet null erfaring med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) 40-60 euro og legger opp til omfattende salg av skins etter lansering. Som jeg er OK med. Men om de begynner å selge nye heroes når de selger spillet for såpass mye. Da skal ihvertfall jeg holde meg langt unna. Endret 8. november 2015 av Kron Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 40-60 euro og legger opp til omfattende salg av skins etter lansering. Som jeg er OK med. Men om de begynner å selge nye heroes når de selger spillet for såpass mye. Da skal ihvertfall jeg holde meg langt unna. Enig kjøp av "ekstra" heroes vil være en dealbreaker for min del. Jeg kjøper ikke ett spill til 400-600kroner som skal bære pay2win i tillegg. Hvis det blir som med CS/Dota der det man betaler ekstra for er skins etc. Så er det greit, da vil jeg gjerne ha spillet. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Typisk blizzard, when all else fails, make a casual game.Crapstone var det forrige gang, Overshit nå. Endret 10. november 2015 av Puro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå