Gå til innhold

Slik ser mediefavoritten Plex ut på Apple TV


Anbefalte innlegg

Hva som er "kvalitet" varierer fra person til person :)

Jeg setter pris på kvaliteten på filmen.  Hvordan UI'et som jeg bruker til å finne fram til filmen er langt fra like viktig.

Ja, tydelig hvordan kvalitet varierer fra person til person.

Å se film med feil refresh rate (som Plex på Apple TV 4) mener jeg er langt i fra kvalitet..

Men det er meg...

 

Edit: Men jeg er enig at et pent UI også er viktig. Der er Kodi uslåelig med alle sine skins.

Kjører Kodi på Shiled med Blackrow skin. 

Se fra ca. 2:46 (ikke min video, men vil bare vise hvor nydelig det er):

Synes man ikke det er pent, så bytter man. Hauger av skins å velge mellom.

UI SKAL være pent.

 

Og selvfølgelig med TrueHD og dts-HD MA   :cool:

Har dessverre ikke 4K TV enda, men nå er alt klart for det.

Endret av TBJ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal finne frem også. Men altså, ikke alle bryr seg om kvalitet i brukeropplevelsen. For dem er det stort sett uforståelig at noen velger Apple, siden specsene er dårligere og funksjonene færre. Både på iPhone, Apple TV og  Mac. 

Det har ikke slått deg at det faktisk er dere som velger Apple produkter det er noe galt med? Neida, dere drar alltid fram det latterlige kortet der. Patetisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ATV4 klarer verken Dolby TrueHD, dts-HD MA eller Dolby Atmos.

(jeg regner med at det er den boksen du sikter til).

 

Hvis det er Shield du sikter til (dvs. Off-topic), så støtter den Atmos: https://forums.geforce.com/default/topic/885838/?comment=4697764

Det har jeg ikke testet selv, siden mitt anlegg ikke støtter det.

Om Kodi (på Shield) vil implementere det med det første har jeg dessverre ingen svar på. Kan ikke huske å ha lest det.

 

Dolby TrueHD og dts-HD MA fungerer i alle fall på Kodi (16). Det kan jeg bekrefte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...