sigma Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Kan man vaske bil med rails montert på i bilvask på bensinstasjoner? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 På eget ansvar. Vi spurte alltid om slike ting før vask ble betalt når jeg jobbet på shell 7-eleven. De fikk vaske på egent ansvar mener jeg, gikk som regel fint. men føyk noen av en gang i blandt:P 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Funker stort sett greit. Er du veldig redd for dem, be om vaskeprogram for skiboks. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Funker stort sett greit. Er du veldig redd for dem, be om vaskeprogram for skiboks. Husk også at både maskin og fester kan bli ødelagt om den bestemmer seg for å røske de med. Så pass på Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 hvorfor vasker du ikke den for hånd? Late folk as Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 hvorfor vasker du ikke den for hånd? Late folk as Har det slått deg at folk kanskje ikke har tid? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 hvorfor vasker du ikke den for hånd? Late folk as Har det slått deg at folk kanskje ikke har tid? Er du i fengsel eller ? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 hvorfor vasker du ikke den for hånd? Late folk as Har det slått deg at folk kanskje ikke har tid? Er du i fengsel eller ? nei? Men jeg er opptatt med andre ting i hverdagen... Derfor bruker jeg ofte maskinvask, selv om det hender jeg tar den i selvvasken om jeg har god tid den dagen Ser ikke problemet med det. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Å vaske bilen for hånd tar da ikke nevneferdig lenger tid enn en maskinvask. En kjapp håndvask tar jeg på ca 12 minutter på den lokale Shell-stasjonen.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Å vaske bilen for hånd tar da ikke nevneferdig lenger tid enn en maskinvask. En kjapp håndvask tar jeg på ca 12 minutter på den lokale Shell-stasjonen.. Med hvit bil må en bruke MYE tid på håndvask om det skal være reint nok, det er iallefall min erfaring Mens en god maskinvask gjør den akseptabelt ren på en 10-15 min Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Med hvit bil må en bruke MYE tid på håndvask om det skal være reint nok, det er iallefall min erfaring Mens en god maskinvask gjør den akseptabelt ren på en 10-15 min Hvit bil, som alle andre biler, er enkle å holde rene om du gjør nødvendig forarbeid som polering og sette den inn med en god voks. Har en bil hvor smuss og skitt blir like synlig som på hvit bil uten at jeg bruker stort mer en 5-10 minutter på en enkel avskylling for å få bilen 'ren'. Skal jeg derimot ha den skikkelig ren bruker jeg lengre tid, men i min bok gjør heller ikke en maskin god nok jobb for et bra resultat. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Med hvit bil må en bruke MYE tid på håndvask om det skal være reint nok, det er iallefall min erfaring Mens en god maskinvask gjør den akseptabelt ren på en 10-15 min Hvit bil, som alle andre biler, er enkle å holde rene om du gjør nødvendig forarbeid som polering og sette den inn med en god voks. Har en bil hvor smuss og skitt blir like synlig som på hvit bil uten at jeg bruker stort mer en 5-10 minutter på en enkel avskylling for å få bilen 'ren'. Skal jeg derimot ha den skikkelig ren bruker jeg lengre tid, men i min bok gjør heller ikke en maskin god nok jobb for et bra resultat. jeg har iallefall ikke tid til å sette bil med voks og slikt. har fått andre til å gjort det ved noen anledninger, synes fortsatt jeg trenger maskin for å få den skikkelig ren på 10-15 min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå