Gå til innhold

Nå kommer Acers lynraske 165 hz-skjerm

Anbefalte innlegg

Har selv lagt inn en forhåndsbestilling på Asus pg279q. Men denne ser ut til å bli litt rimeligere samtidig som den på bildene også ser ut til å være et steg opp fra forrige versjon byggemessig også. Men bilder kan så klart lyve.

X34 frister også enormt, men prisen er jo rimelig i overkant for å si det mildt.

Asus sin modell med identiske spesifikasjoner og bedre byggekvalitet, ble solgt hos komplett for 7990kr hvis man forhåndsbestilte. Har hatt denne selv noen uker nå. Fantastisk skjerm. Spesielt at tek.no omtaler Acer sin skjerm men ikke Asus si , da Asus allerede er levert de første kundene. Expert hadde nylig Dnb MasterCard-kampanje med 20% avslag på samme pris. Altså ca 6400kr.Kjenner flere som slo til på det, de ventes inn på hovedlageret til expert nå straks. Det var et supergodt kjøp!

Hvilken skjerm mener du på her nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var alt for stiv pris til at jeg ville ha vurdert den. Man får jo 32" ultrawide til samme pris som denne.

Synes 32" ultrawide er for liten. Må ha 34" minst i mine øyne, da dette gir den samme panelhøyde som en vanlig 27" 16/9 skjerm.

Det var midt sagt et elendig argument.

Jeg synes wide skjermer under 34" blir alt for lave. Har tre 27" og 2 24" skjermer på jobb, og har en 24" gamingskjerm fra Asus samt to 27" skjermer på hver side hjemme. Og for min del er det uaktuelt å bruke noe mindre enn 27" nå. Skal man kjøre ultra wide mener jeg da at 34" er minimum.

Hvorfor er dette et elendig argument? Spesielt når jeg skriver "synes", som i jeg synes, og "i mine øyne" som burde være en sterk indikasjon på at dette er mine personlige preferanser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De fleste av dagens maskiner sliter nok med å kjøre 60fps på 4K som det er.

Trenger du mer enn 60hz så er det jo bare å gå for den skjermmodellen som ikke er 4K :)

Jeg har aldri helt skjønt dette argumentet. De fleste jeg vet om kjøper nytt skjermkort langt oftere enn de kjøper ny skjerm. Jeg tipper at om et par år så vil de fleste nye kort klare 4k med 60 fps uten problemer. Som nevnt av andre her, er det også en del andre ting som gjør at det er ikke så dumt å kjøpe UHD fremfor QHD. Mao. man bør se lengre enn salgsord og max-specs når man skal velge skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...