Roar Kneppen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Høgt over marken svevar betongen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 God morgen Roar! Koselig å lese din miljøskildring. Jeg ser der er et gammelt og flott epletre i denne hagen ja. Jeg også gikk på epleslang i min barndom, men som du sier, mest bare for spenningens skyld, eplene var jo vanligvis sure som fy! Blokka må nå ha stått der en stund, så tilgrodd som den er blitt. Bilde og tekst går hånd i hanske, veldig fint. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 God morgen Roar! Koselig å lese din miljøskildring. Jeg ser der er et gammelt og flott epletre i denne hagen ja. Jeg også gikk på epleslang i min barndom, men som du sier, mest bare for spenningens skyld, eplene var jo vanligvis sure som fy! Blokka må nå ha stått der en stund, så tilgrodd som den er blitt. Bilde og tekst går hånd i hanske, veldig fint. Ja, jeg var 26 da jeg fløtta fra Torshov så det er 42 år siden. Men jeg mener den blokka kom opp etter det. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Regner med at har latt bygningene tilsynelatende helle litt mot venstre slik at det matcher skrålinjen på rekkverket. En detalj som de fleste ikke ville ha tenkt på. Fint bilde ledsaget av en interessant tekst. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Regner med at har latt bygningene tilsynelatende helle litt mot venstre slik at det matcher skrålinjen på rekkverket. En detalj som de fleste ikke ville ha tenkt på. Fint bilde ledsaget av en interessant tekst. Vennlig hilsen Ragnar Jeg har faktisk ikke tenkt på det, Ragnar. Men du har rett. Mulig ting bare rett og slett kommer av seg sjæl når man har jobba mye med sånt så det kommer automatisk. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Et koselig bilde og nytt og gammelt i forening. Fint å høre din historie om bildet også. da gir det bildet en dypere mening. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Supert bilde ledsaget av en koselig tekst.. Liker!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ett artig motiv i ett kledelig utsnitt. Det blir store kontraster der fin gammel villabebyggelse blir omringet av store stygge blokker. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Flott bilde av den ærverdige gamle villaen , den burde nok ha fått en bedre skjebne enn betongkolossen ovenfor som nabo . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg