TKongen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg snakket aldri om de vanlige appene som finnes eller ikke finnes i WP. Jeg snakket ikke om det er tower defence spill til WP eller ikke. Jeg snakker om at hvis det er det ene tower defence spillet du liker, og det ikke er i WP. Eller noe du har lyst til å prøve, men sannsynligvis ikke liker, da må du prøve å finne noe lignende. Hvis det er apps du nesten aldri bruker. Bare masse slags personlige apps, tilfeldige apps. Da er sjansen stor for at de ikke er til WP. Uansett om det finnes YT, FB osv. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men å stryke fingeren ned fra toppen til hurtigmeny med mulighet til å slå av og på mobildata, ja det fikser ikke microsoft. Vanvittig irriterende. Ehh. jo? Jeg synes hvertfall de fikser det svært bra. Jeg har hvertfall aldri hatt noen annen telefonen hvor det har vært enklere enn med min Windows-telefon. Skjermdump som "bevis" wp_ss_20151106_0001.jpg Oi... Er dette noe som har kommet med win10, for jeg får ikke det der til i win8.1? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men å stryke fingeren ned fra toppen til hurtigmeny med mulighet til å slå av og på mobildata, ja det fikser ikke microsoft. Vanvittig irriterende. Ehh. jo? Jeg synes hvertfall de fikser det svært bra. Jeg har hvertfall aldri hatt noen annen telefonen hvor det har vært enklere enn med min Windows-telefon. Skjermdump som "bevis" wp_ss_20151106_0001.jpg Oi... Er dette noe som har kommet med win10, for jeg får ikke det der til i win8.1? Det er til Windows 10. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Men å stryke fingeren ned fra toppen til hurtigmeny med mulighet til å slå av og på mobildata, ja det fikser ikke microsoft. Vanvittig irriterende. Ehh. jo? Jeg synes hvertfall de fikser det svært bra. Jeg har hvertfall aldri hatt noen annen telefonen hvor det har vært enklere enn med min Windows-telefon. Skjermdump som "bevis" wp_ss_20151106_0001.jpg Oi... Er dette noe som har kommet med win10, for jeg får ikke det der til i win8.1? Det er til Windows 10. Men slår man den av/på ved å trykke på symbolet, eller er den kun en snarvei? Hvis det er det siste er det fremdeles en kjip løsning i forhold til android. Endret 11. november 2015 av troutmaster Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men å stryke fingeren ned fra toppen til hurtigmeny med mulighet til å slå av og på mobildata, ja det fikser ikke microsoft. Vanvittig irriterende. Ehh. jo? Jeg synes hvertfall de fikser det svært bra. Jeg har hvertfall aldri hatt noen annen telefonen hvor det har vært enklere enn med min Windows-telefon. Skjermdump som "bevis" wp_ss_20151106_0001.jpg Oi... Er dette noe som har kommet med win10, for jeg får ikke det der til i win8.1? Det er til Windows 10. Men slår man den av/på ved å trykke på symbolet, eller er den kun en snarvei? Hvis det er det siste er det fremdeles en kjip løsning i forhold til android. Enkle klikk er trådløst nettverk av/på. Holder du fingeren inne på symbolet, så fungerer den som en snarvei til nettverksinnstillingene. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Så, hvor er den komplette testen??? Lenke til kommentar
Arnt P A Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Gleder meg ! -Får min Lumia 950 XL (white) i mårra... Håper bare finnene i øst klarer å produsere Mozo-dekslene fort nok slik at jeg får kjøpt et slik... - blir laget unboxing-video også som havner på min youtube konto Lenke til kommentar
bengiballSapiens Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Digger winphone, men de må fikse musikkappen. Den er pen å se på, men grumsom å bruke/ulogisk. Også en grumsom bug (Lumia 930) - der mobilen begynner å spille fra høyttaleren hvis du tar av hodetelfoner og tar et anrop "manuelt" og så legger på. Pinlig i møter ol.Har du WP8.1 eller W10? To forskjellige spillere der. 8.1 har Xbox music og 10 har Groove, Snedig. Har en 640 med WP8.1 og en 920 med W10, og jeg har ikke opplevd dette. Rett som det er at jeg tar ut hodesettpluggen for så å snakke i telefonen. Digger winphone, men de må fikse musikkappen. Den er pen å se på, men grumsom å bruke/ulogisk. Også en grumsom bug (Lumia 930) - der mobilen begynner å spille fra høyttaleren hvis du tar av hodetelfoner og tar et anrop "manuelt" og så legger på. Pinlig i møter ol.Har du WP8.1 eller W10? To forskjellige spillere der. 8.1 har Xbox music og 10 har Groove, Snedig. Har en 640 med WP8.1 og en 920 med W10, og jeg har ikke opplevd dette. Rett som det er at jeg tar ut hodesettpluggen for så å snakke i telefonen. Pussig sak, enig. Lignende skjer også rett som det er når jeg bruker handsfree for å besvare et anrop, så når jeg legger på så starter spilling av musikk/podcast el. som jeg hadde hørt på tidligere, men altså ikke spilte da samtalen kom inn. Lenke til kommentar
bengiballSapiens Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg snakket aldri om de vanlige appene som finnes eller ikke finnes i WP. Jeg snakket ikke om det er tower defence spill til WP eller ikke. Jeg snakker om at hvis det er det ene tower defence spillet du liker, og det ikke er i WP. Eller noe du har lyst til å prøve, men sannsynligvis ikke liker, da må du prøve å finne noe lignende. Hvis det er apps du nesten aldri bruker. Bare masse slags personlige apps, tilfeldige apps. Da er sjansen stor for at de ikke er til WP. Uansett om det finnes YT, FB osv. Det er vistnok slik at de fleste anbudkonkurranser på mobilapper fra offentlige/halvoffentlige institusjoner er utformet slik at det ligger bestilling inne på android/ios-apper, og kun opsjon på wp-app. Så hvis vi blir mange nok.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Digger winphone, men de må fikse musikkappen. Den er pen å se på, men grumsom å bruke/ulogisk. Også en grumsom bug (Lumia 930) - der mobilen begynner å spille fra høyttaleren hvis du tar av hodetelfoner og tar et anrop "manuelt" og så legger på. Pinlig i møter ol.Har du WP8.1 eller W10? To forskjellige spillere der. 8.1 har Xbox music og 10 har Groove, Snedig. Har en 640 med WP8.1 og en 920 med W10, og jeg har ikke opplevd dette. Rett som det er at jeg tar ut hodesettpluggen for så å snakke i telefonen. Pussig sak, enig. Lignende skjer også rett som det er når jeg bruker handsfree for å besvare et anrop, så når jeg legger på så starter spilling av musikk/podcast el. som jeg hadde hørt på tidligere, men altså ikke spilte da samtalen kom inn. Jeg hører på musikk i bilen rett som det er, og jeg snakker ofte med folk på hadsfree i bilen (den innebygde), og de eneste gangene den starter å spille musikk er når jeg spilte musikk når jeg tok en samtale. Jeg har også kablede hodesett og trådløs øreplugg, og jeg har aldri opplevd at mobilen spiller musikk av seg selv når jeg er ferdig med en samtale på disse. Heller ikke når mobilen er sammenkoblet med trådløs høyttaler hjemme. Jeg har brukt Lumia 920 og 640 med XBOX Music/Groove Music. Lenke til kommentar
bengiballSapiens Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Digger winphone, men de må fikse musikkappen. Den er pen å se på, men grumsom å bruke/ulogisk. Også en grumsom bug (Lumia 930) - der mobilen begynner å spille fra høyttaleren hvis du tar av hodetelfoner og tar et anrop "manuelt" og så legger på. Pinlig i møter ol.Har du WP8.1 eller W10? To forskjellige spillere der. 8.1 har Xbox music og 10 har Groove, Snedig. Har en 640 med WP8.1 og en 920 med W10, og jeg har ikke opplevd dette. Rett som det er at jeg tar ut hodesettpluggen for så å snakke i telefonen. Pussig sak, enig. Lignende skjer også rett som det er når jeg bruker handsfree for å besvare et anrop, så når jeg legger på så starter spilling av musikk/podcast el. som jeg hadde hørt på tidligere, men altså ikke spilte da samtalen kom inn. Jeg hører på musikk i bilen rett som det er, og jeg snakker ofte med folk på hadsfree i bilen (den innebygde), og de eneste gangene den starter å spille musikk er når jeg spilte musikk når jeg tok en samtale. Jeg har også kablede hodesett og trådløs øreplugg, og jeg har aldri opplevd at mobilen spiller musikk av seg selv når jeg er ferdig med en samtale på disse. Heller ikke når mobilen er sammenkoblet med trådløs høyttaler hjemme. Jeg har brukt Lumia 920 og 640 med XBOX Music/Groove Music. Jeg har hørt det samme fra andre med wp, det snåle er at den samme greia har skjedd med både min gamle 920 og nåværende 930. Mulig jeg bare har hatt uflaks med disse, men høres jo ut som om det henger på OS`et. Ellers er det noe med meg Uansett så digger jeg min 930, den har vært super til både jobb- og privatbruk. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Digger winphone, men de må fikse musikkappen. Den er pen å se på, men grumsom å bruke/ulogisk. Også en grumsom bug (Lumia 930) - der mobilen begynner å spille fra høyttaleren hvis du tar av hodetelfoner og tar et anrop "manuelt" og så legger på. Pinlig i møter ol.Har du WP8.1 eller W10? To forskjellige spillere der. 8.1 har Xbox music og 10 har Groove, Snedig. Har en 640 med WP8.1 og en 920 med W10, og jeg har ikke opplevd dette. Rett som det er at jeg tar ut hodesettpluggen for så å snakke i telefonen. Pussig sak, enig. Lignende skjer også rett som det er når jeg bruker handsfree for å besvare et anrop, så når jeg legger på så starter spilling av musikk/podcast el. som jeg hadde hørt på tidligere, men altså ikke spilte da samtalen kom inn. Jeg hører på musikk i bilen rett som det er, og jeg snakker ofte med folk på hadsfree i bilen (den innebygde), og de eneste gangene den starter å spille musikk er når jeg spilte musikk når jeg tok en samtale. Jeg har også kablede hodesett og trådløs øreplugg, og jeg har aldri opplevd at mobilen spiller musikk av seg selv når jeg er ferdig med en samtale på disse. Heller ikke når mobilen er sammenkoblet med trådløs høyttaler hjemme. Jeg har brukt Lumia 920 og 640 med XBOX Music/Groove Music. Jeg har hørt det samme fra andre med wp, det snåle er at den samme greia har skjedd med både min gamle 920 og nåværende 930. Mulig jeg bare har hatt uflaks med disse, men høres jo ut som om det henger på OS`et. Ellers er det noe med meg Uansett så digger jeg min 930, den har vært super til både jobb- og privatbruk. Det er litt "long shot", men når du oppgraderte, kjørte du backup fra 920 når du satte opp 930? Kanskje en feil fra den første på ett eller annet vis har blitt med over på den andre. Jeg synes ikke det høres veldig sannsynlig ut, men jeg synes ikke det høres mer sannsynlig ut at du skal ha fått to forskjellige mobiler med samme feil heller. Lenke til kommentar
bengiballSapiens Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Digger winphone, men de må fikse musikkappen. Den er pen å se på, men grumsom å bruke/ulogisk. Også en grumsom bug (Lumia 930) - der mobilen begynner å spille fra høyttaleren hvis du tar av hodetelfoner og tar et anrop "manuelt" og så legger på. Pinlig i møter ol.Har du WP8.1 eller W10? To forskjellige spillere der. 8.1 har Xbox music og 10 har Groove, Snedig. Har en 640 med WP8.1 og en 920 med W10, og jeg har ikke opplevd dette. Rett som det er at jeg tar ut hodesettpluggen for så å snakke i telefonen. Pussig sak, enig. Lignende skjer også rett som det er når jeg bruker handsfree for å besvare et anrop, så når jeg legger på så starter spilling av musikk/podcast el. som jeg hadde hørt på tidligere, men altså ikke spilte da samtalen kom inn. Jeg hører på musikk i bilen rett som det er, og jeg snakker ofte med folk på hadsfree i bilen (den innebygde), og de eneste gangene den starter å spille musikk er når jeg spilte musikk når jeg tok en samtale. Jeg har også kablede hodesett og trådløs øreplugg, og jeg har aldri opplevd at mobilen spiller musikk av seg selv når jeg er ferdig med en samtale på disse. Heller ikke når mobilen er sammenkoblet med trådløs høyttaler hjemme. Jeg har brukt Lumia 920 og 640 med XBOX Music/Groove Music. Jeg har hørt det samme fra andre med wp, det snåle er at den samme greia har skjedd med både min gamle 920 og nåværende 930. Mulig jeg bare har hatt uflaks med disse, men høres jo ut som om det henger på OS`et. Ellers er det noe med meg Uansett så digger jeg min 930, den har vært super til både jobb- og privatbruk. Det er litt "long shot", men når du oppgraderte, kjørte du backup fra 920 når du satte opp 930? Kanskje en feil fra den første på ett eller annet vis har blitt med over på den andre. Jeg synes ikke det høres veldig sannsynlig ut, men jeg synes ikke det høres mer sannsynlig ut at du skal ha fått to forskjellige mobiler med samme feil heller. Ja, det var sånn jeg satte den opp. Høres sannsynlig ut, to mobiler med samme bug er jo helt usansynlig - særlig når dette ikke er en utbredt sak. Får resette og prøve om det hjelper. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg