akelbo Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Handlingen baseres på bøkene om Geralt, ikke spillene.The Witcher blir film Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Må fremdeles ha riktig stemme, det er spill geralt stemmen jeg har i hode også når leser bøkene. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Pokker. Mumien filmene var jo en tragedie. Hvorfor kan de ikke gjøre det skikkelig for en gangs skyld? TV-serien var også latterlig. Hater når populære verdener blir slaktet av useriøse filmselskaper. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 The Witcher har allerede en film. Ergo, overskriften er feil. The Witcher får enda en film, denne gang ikke en B film 1 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Hexer_(film) 1 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 jeg har sett orginale polsk tv serie før witcher 2 kom ut og etter jeg spelte witcher 1 ( kun med under text) serien var ikke den beste , men falt på en eller aen måte alikavel i smak med meg selv om det var veldig low budged, tror vis det holde seg litt på blanding melom spell, bøkene og tidligere tv serie så kan dette blir bra vis det er gjørt riktig, men eg antar mange komme til og klage fordi det er ikke likt spellene eller ikke engang samme stemme som spelene. men jeg gleder meg veldig mye og håpe det klare gjør en bra film som er like rik i historie fortelling som bøkene og spell, =) Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Synd det ikke blir filmatisert av et kvalitet filmsselskap, men god regissør og manus forfattere . dette blir nok en b film desverre. Lenke til kommentar
H7K6WXSY Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 The Witcher har allerede en film. Ergo, overskriften er feil. The Witcher får enda en film, denne gang ikke en B film Ok. Dwight Shrute. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Må ha 18 årsgrense, hvis ikke funker det ikke. Lenke til kommentar
H7K6WXSY Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 The Witcher har allerede en film. Ergo, overskriften er feil. The Witcher får enda en film, denne gang ikke en B film Ok. Dwight Shrute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå