xain Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 hei. har aldri trent noe kamp sport men alltid hadd lyst men viste ikke akk hva slags kamp sport. nå har jeg endelig funnet en video på fb som jeg føler det kan være noe for meg, men spm er hva slags kamp sport er det egentlig? hvor mange år/mnd tar det for å bli som hun på filmen? https://www.facebook.com/Majalatouki.ma/videos/693868807368723/ takk for svar. Lenke til kommentar
xain Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 noen som gidder å hjelpe?? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 noen som gidder å hjelpe?? Virker som en blanding av flere for meg iallefall. Hvor lang tid det tar er individuelt for å være ærlig. Hvilke stilarter er tilgjengelig i nærområdet ditt ? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Du er sikker på at du ikke er tiltrukket av forbanna dårlige zoom-shakycam-effekter da? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 HAHAHAHA. Det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
xain Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 noen som gidder å hjelpe?? Virker som en blanding av flere for meg iallefall. Hvor lang tid det tar er individuelt for å være ærlig. Hvilke stilarter er tilgjengelig i nærområdet ditt ? som jeg trur så er det israelsk krav maga men tenkte å spørre litt rundt for å være helt sikker. bor i trheim så de har det meste her tenker jeg Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 noen som gidder å hjelpe?? Virker som en blanding av flere for meg iallefall. Hvor lang tid det tar er individuelt for å være ærlig. Hvilke stilarter er tilgjengelig i nærområdet ditt ? som jeg trur så er det israelsk krav maga men tenkte å spørre litt rundt for å være helt sikker. bor i trheim så de har det meste her tenker jeg Mnei...Er ikke Krav maga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå