Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Byttet fra Telenor VDSL 50/15 til Canal Digial coax 100/20 for noen måneder siden. Hadde installatør som målte, byttet noen kontakter og kabler, og koblet opp kabelmodemet. Bruker samme router som før, en Zyxel P8702N. TN VDSL var dønn stabilt i flere år, men etter at jeg byttet til CD merker jeg at internett (altså ikke WiFi) faller ut av og til. Dette skjer helt tilfeldig, og merkes gjerne ved at lasting av en nettside stopper noen få sekunder før den går videre. Dette kan skje flere ganger hver dag, men aldri mer enn noen sekunder. Er dette normalt? Er det forskjeller i teknologien som gjør dette? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sleng ut logg fra modemet samt dB verdiene dine.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Snakket med CD for noen dager siden, de sa det var problemer med en "boks" ute i gata som forsyner både meg og flere naboer med både TV og internett. Fikk installert fiber i dag, og har sagt opp internett fra CD, så da lar jeg denne ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå