Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Etter stengetid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Flott gatefoto som vi forhåpentligvis får se flere utgaver av med tent julepynt også . Det pekes innover i bildet til outlet shops , er de det i bygget innerst i bildet ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Flott gatefoto som vi forhåpentligvis får se flere utgaver av med tent julepynt også . Det pekes innover i bildet til outlet shops , er de det i bygget innerst i bildet ? Mvh Alec Hei Alec! Det er en liten drøm å få lov å fotografere julegatene her med snø lavende ned. Vi får se om det blir snø i år.. Den blålilla bygningen huser et glassblåseri, veldig koselig! Outletbutikkene er litt rundt omkring i forskjellige bygninger. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Et sterkt bilde, Helene! Nesten slik at jeg hadde håpet du hadde lagt ut flere versjoner...Får håpe at det blir julesnø i år. Som vanlig er komposisjon og det tekniske i orden, ser jeg. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Flott miljøbeskrivelse, i bilde som tekst. Ser tider med lang, positiv utvikling her, for mitt indre øye. Så fint at de ikke har renovert bort fasadene. Er produksjonen av kjente kvalitetsprodukt avsluttet eller flyttet til Kina? 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Stemningsfullt til tusen! Veldig bra 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Et sterkt bilde, Helene! Nesten slik at jeg hadde håpet du hadde lagt ut flere versjoner...Får håpe at det blir julesnø i år. Som vanlig er komposisjon og det tekniske i orden, ser jeg. Mvh Fredrik Hei Fredrik! Tusen takk for kjempehyggelig kommentar Ja, det er koselig med julesnø, men da må det helst bli litt frost i bakken først. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Flott miljøbeskrivelse, i bilde som tekst. Ser tider med lang, positiv utvikling her, for mitt indre øye. Så fint at de ikke har renovert bort fasadene. Er produksjonen av kjente kvalitetsprodukt avsluttet eller flyttet til Kina? Hei Trond Olav Det er et flott anlegg med stort potensiale. De har fått inn outletbutikker fra Bergans, Norrøna, Helly Hansen, Moods of Norway og endel andre også. Og selvfølgelig Devolds egne strikkede ullprodukter både feilvarer til en rimelig penge og ordinære varer. Devolds ullproduksjon er flyttet til Litauen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Stemningsfullt til tusen! Veldig bra Tusen takk Magnar! Det er veldig stemningsfullt der, så hvis jeg har lykkes i å vidreformidle den så er jeg godt fornøyd Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hvor lenge det får lov til å bli slik når næringslivet har dundra inn gjenstår å se. jeg husker godt da Aker brygge fortsatt besto av de gamle skipsverfthallene og det så ut til å bli ganske spesielt. men så begynte ombygningene og nå er det ingenting igjen av det gamle. Nå er akkurat en foreløpig siste om og påbygning ferdig og glasshustrenden har for alvor trådt inn. Enn så lenge et koselig strøk dette. Den som lever får se. Fint utsnitt. En aldri så liten oppretting oppe til venstre kanskje? Men bare så vindusfragmentet i bildekant forsvinner. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Hvor lenge det får lov til å bli slik når næringslivet har dundra inn gjenstår å se. jeg husker godt da Aker brygge fortsatt besto av de gamle skipsverfthallene og det så ut til å bli ganske spesielt. men så begynte ombygningene og nå er det ingenting igjen av det gamle. Nå er akkurat en foreløpig siste om og påbygning ferdig og glasshustrenden har for alvor trådt inn. Enn så lenge et koselig strøk dette. Den som lever får se. Fint utsnitt. En aldri så liten oppretting oppe til venstre kanskje? Men bare så vindusfragmentet i bildekant forsvinner. Roar Hei Roar! Utviklinga ser lovende ut foreløpig, men noe endringer blir der jo selvfølgelig, med ny maling, nye vinduer og diverse tilpasninger. Jeg har trua foreløpig! Går det an å rette opp oppe til venstre uten at alt annet blir involvert? Det har jeg ikke mulighet på mine programmer tror jeg. Tusen takk for trivelig kommentar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Mange gamle fabrikkbygninger forteller sin historie, Fint bilde og opplysende tekst ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Mange gamle fabrikkbygninger forteller sin historie, Fint bilde og opplysende tekst ! Vennlig hilsen Ragnar Ja, det er mye spennende! Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Skummelt og stemningsfullt. Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Skummelt og stemningsfullt. Hilsen Tove Ja, litt spesiell atmosfære kan man si Regner med det blir adskillig koseligere når julelysene er tent og hvit snø daler ned i skjul.. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Gang i farverne på gaden her..synes det blev et flot billede..man føler man er ude midt om natten :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Gang i farverne på gaden her..synes det blev et flot billede..man føler man er ude midt om natten :-) Tusen takk Suss! Klokken er bare litt over åtte på kvelden, det blir tidlig mørkt her nå. Sola går ned kl 16! ☺ Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Her hadde jeg ikke turt å gått, ikke på denne tiden av døgnet, men det ser ut til du er ei tøff dame som forviller deg på slike skumle folketomme steder. Et meget godt bilde med en atmosfære som tilsier det er like før det skjer noe dramatisk. Fine farger, god komp og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Gang i farverne på gaden her..synes det blev et flot billede..man føler man er ude midt om natten :-) Tusen takk Suss! Klokken er bare litt over åtte på kvelden, det blir tidlig mørkt her nå. Sola går ned kl 16! ☺ Ja tidligt mørkt må man nok sige ...det er den mørke tid :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg