LMH1 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hei, noen som har fått USB 3.1 10 gigabit kontroller å fungere optimalt? Men generielt å overføre ISO filer eller andre større filer er der skjeldent man får over 30 MB\S. Så slik er det med nettleser også, man får ikke lastet ned særlig høyere. Så hva slags programvare bør man bruke om man vil overføre fra Sata til usb 3.1 like rask som mellom 2 sata harddisker? Kan det være usb 3.1 bruker 8\10 pins som gjør at windows 10 ikke er optimalisert for dette? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg har brukt TeraCopy for USB 2 og over doblet hastigheten. Fikk også ca 30-40% bedre ytelse på USB 3.0 hvis jeg ikke husker helt feil. Kan godt hende det var bedre også, men var lenge siden så jeg vil ikke overdrive 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Får 224 MB\S ved overføring av 10 GB med iso filer ikke dårlig. Men lagt i fra 550 MB\S. Det var ikke så lett i begynnelsen å forstå hvordan man skulle kopiere siden det finnes en versjon 3 i beta som fungerte dårlig og 2.3 sistnevne kopier man på vanlig måte etter installasjon siden det ikke fungerte å lage sti der man vil kopiere fra og til. Så finnes det noen bedre måte å kopiere på? Eller er det skrivehastigheten som er flaskehalsen tror du? Endret 6. november 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå