Populært innlegg Emancipate Skrevet 5. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2015 Gjettekonkurranse: sovepose eller dildo? Hasky CETUS Basix Eden Lom big blueUtimi Sixkiss Tantus Frisky L.I.M DOWN Riley Ohuhu HIGHROCK Nasswalk Moonar Mammut Hvor mange rett fikk du? Svar: Hasky Sovepose CETUS Sovepose Basix Dildo Eden Dildo Lom big blue Sovepose Utimi Dildo Sixkiss Sovepose Tantus Dildo Frisky Dildo L.I.M DOWN Sovepose Riley Dildo Ohuhu Sovepose HIGHROCK Sovepose Nasswalk Dildo Moonar Dildo Mammut Sovepose 17 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 rettfeilfeilfeilrettfeilfeilrettrettrettfeilfeilrettfeilrettfeil 7/16 riktige, herregud hva faen er det her for en quiz!? 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Beste quizen noen sinne Ble vel 6-7 riktige kanskje, var for rask på spoileravtrekkern. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg kom på det når jeg var på forsiden av tek.no og så et bilde av noe avlangt, en ... nei, det var en reklame for en sovepose! 1 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Flott quiz! I dag er jeg i det late hjørnet, så jeg gikk rett til spoileren.! Takk for at du gjøre dagen lysere ! 1 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hvordan ville dere reagert om en slektning mor/far/onkel elns hadde ønsket seg en Utimi sovepose av deg i bursdagsgave? Ville dere kjøpt sovepose eller dildo da? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Beste innlegget ever på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå