Trond Olav Løkken Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 tango Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Et bilde og stil/kvalitet som får meg tilbake til H C Bressons tid : ) mvh ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kjempestilig bilde! Flott positur, her er det eleganse og passion så det holder! Jeg blir nå litt nysgjerrig på om du også danser tango? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jasså, mer heftig og heit tango? Reine forspillet til ..... detta jo. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Tango dansen ser jeg for meg som har noe sensuelt over seg, og i likhet med deg fjerner den moderne konkurransetangoen fra det som burde være det essensielle. Et sensuelt øyeblikk i bildet ditt, fint gjengitt her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Argentinsk tango har jeg ikke lært, men jeg prøver å herme litt, når dansen går i tangtakt. Mye vanskelig fotarbeide, som både hun og han må kunne, for ikke å skade hverandre. Takker samtidig for alle kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg