Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Så enkelt og vakkert. V.2 for meg, og jeg kunne kommet til å lage det kvadratisk om det var mitt bilde. Er veldig glad i kvadrat med motivet mot den ene siden Det med helt kvadratisk er ingen dum ide. Takk for tipset og god kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Komposisjonsmessig sitter vel V2 best med motivet godt planta i det gyldne snitt. Har du forsøkt om det funker speilvendt horisontalt også slik at man leser bildet i vår leseretning. Ikke alltid det funker med naturbilder - og slett ikke med bilder med tekst i. Det enkle er ofte det beste og det ser vi her. Roar Hei Roar og takk for din kommentar og forslag til alternativ løsning. Har sett på det og resultatet blir "så der" i dette tilfellet. Setter uansett pris på dine forslag til endringer. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Enkelt og vakkert Takk for hyggelig tilbakemelding Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Vakkert høstbilde der lyset er utrolig flott gjennom bladet og får det til å gløde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Vakkert høstbilde der lyset er utrolig flott gjennom bladet og får det til å gløde! Hilsen Tove Tusen takk for hyggelig kommentar Tove ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg