Artoon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg har planer om å fornye min Hjemme-PC ordning med arbeidsgiver, og lurer på om noen kan anbefale en leverandør. Jeg ønsker i størst mulig grad å komponere min egen PC, men de fleste leverandører tilbyr ferdige pakker. Noen tips? Til dere som mener at Hjemme-PC ordningen ikke lønner seg, husk at fra og med inntektsåret 2003, kan også bredbåndsabonnementet trekkes fra bruttolønnen i forbindelse med en Hjemme-PC ordning. "Etter departementets oppfatning omfattes derfor allerede i dag bredbåndoppkobling, ADSL o.l. av skattefritaket for utlån av arbeidsgivers hjemme-PC. " Mer info her: ODIN Hvis du betaler i 500kr i måneden for bredbånd kan du dermed spare: 35% skattetrekk: 500*0,35*36(måneder) = 6300kr 50% skattetrekk: 500*0,5*36 = 9000kr Endret 14. november 2003 av Artoon Lenke til kommentar
tarnee Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei, har også jobbet litt med dette en periode. Har en arbeidsgiver som er litt lunken til hjemme-pc ordning for øyeblikket, men ønsker å være litt forberedt, så derfor har jeg snust litt rundt :nice: Synes at Komplett, Dell og Tci ser ut til å ha gode løsninger. De to første kan i hvertfall tilby skreddersydde løsninger. Ellers kunne jeg tenke meg å vurdere noen lokale forhandlere. Ønsker også tilbakemeldinger fra erfaringer som noen måtte ha angående dette... Lenke til kommentar
Artoon Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Komplett har følgende krav: Fremgangsmåte for bedrifter: Dersom det er kun snakk om et fåtall Pc-er, er prosedyren enkle og som følger: - Gå inn på www.komplett.no. - Finn den maskinen du ønsker å kjøpe (Stasjonær eller bærbar). - Send så en mail til [email protected] med ønske om tilbud på Hjemme-PC. - Vi har et minimumskrav på 30.000,- eks mva totalt for å starte en Hjemme-PC ordning. Dvs. minimum 2 PC'er, hvis du ikke skal ha en ****** av en maskin Har sjekket litt på hjemmesidene til pcutstyr.no hvor de skriver at de kan levere løsninger ned til 1 stk. :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå