Gå til innhold

Bærebar pc til spilling i 15,000-20,000 klassen

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å finne en BRA bærebar pc til gaming, som kan ta alle spill nå å nye spill som kommer (Star Wars etc) på det beste uten å hakke. Links til nettsider er knall å få ettersom jeg har 0 peilig på bærebar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm aldri hørt om multicom, er det en seriøs side?

At du ikkje har hørt om Multicom betyr bare at du ikkje er så gammel :D

Ja de er veldig seriøse, og er vel de som kan bygge noe av de kraftigste bærbare pc'ene til den gunstigste prisen.

Selv mener jeg at å spille på en bærbar er helt tullete, da man får MYE mere ytelse for pengene i en stasjonær pc. Men for de som må/vil ha en slepbar pc for spilling, så er nok Multicom det beste valget når man ser på ytelse for pengene ;)

Lenke til kommentar

Multicom er kraftige laptopper som detter sammen etter en stund og de har norges verste kundeservice.

Anbefaler deg en billig laptop og legg resten i en desktop. Du vil ikke angre.

Dette er vel en påstand fra en som har dårlig erfaring derifra :p

Slik er det vel om alle nettsjapper ;)

Lenke til kommentar

Multicom er kraftige laptopper som detter sammen etter en stund og de har norges verste kundeservice.

Anbefaler deg en billig laptop og legg resten i en desktop. Du vil ikke angre.

Dette er vel en påstand fra en som har dårlig erfaring derifra :p

Slik er det vel om alle nettsjapper ;)

Dette kommer fra en der en hel skoleklasse (18 gutter) bestemte seg for samme laptop (ifl90+).

De stapper dem fulle av hardware fordi det er et marked for det, nettopp slike som TS og min skoleklasse.

Pcene er av lav byggekvalitet og har rett og slett dårliger kjøleløsninger.

Jeg husker ikke hvor mange som gikk i stykker, men vet at det var over halvparten.

Multicom nektet også mangen av oss å utbrede det på garantien og vi måtte sloss oss gjennom med forbruker rådet.

For de som ikke kunne kjøpe nye laptopper/reparere dem ble det vanskelig uten pc i 2 semester.

Jeg har aldri hatt problemer med eller hørt om de med problemer hos komplett sitt garanti program.

Endret av LEiiOS
Lenke til kommentar

Jeg støtter egentlig de andre i tråden her, jeg blåste selv av 12k på en bærbar "gaming-pc" og ble igrunn aldri forøyd.
 Solgte den med greit tap og kjøpte meg stasjonær istedenfor.

Spill skal nytes på en 24" på høy grafikk, ikke på en 15/17", og det er enorme forskjeller i hva du får for 20k i laptop kontra stasjonær verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...