xMats Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg trenger hjelp til å finne en BRA bærebar pc til gaming, som kan ta alle spill nå å nye spill som kommer (Star Wars etc) på det beste uten å hakke. Links til nettsider er knall å få ettersom jeg har 0 peilig på bærebar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Multicom Kunshan P771 Killer-Edition 17.3"Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i5-6600K, 16GB DDR4, 1TB HDD, GeForce GTX 980M 8GB, Uten operativsystem Det er vel omtrent det beste du får mangler SSD, du burde forvente m.2 250 GB SSD Multicom Kunshan P670R Killer-Edition 17.3"Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i7-6700HQ, 8GB DDR4, 512GB SSD + 1TB 7200rpm, GeForce GTX 980M 8GB, Uten OS Tynn 17.3" gaming laptop med ekstrem spillytelse6. gen. Intel® Core™ i7-6700HQ-prosessor GeForce GTX 980M 8GB (Maxwell) Nvidia G-SYNC 512GB SSD + 1TB 7200 HDD Killer™ Wireless-AC 1535 med ExtremeRange™ Er også veldig bra trekker mindre strøm cpu. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/gaming/gaminglaptop/msi-gt722qe-633ne/221482.11014/Litt eldre CPU enn den siste LMH1 linker til, men på papiret er den raskere så vidt jeg har forstått Mindre lagring på SSD, men koster også 2k mindre og er inkl OS Endret 5. november 2015 av Brattus Lenke til kommentar
xMats Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 hmm aldri hørt om multicom, er det en seriøs side? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jepp, seriøse, men hørt både positivt og negativt om produktene (men sånn er det vell med alt?) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 hmm aldri hørt om multicom, er det en seriøs side? At du ikkje har hørt om Multicom betyr bare at du ikkje er så gammel Ja de er veldig seriøse, og er vel de som kan bygge noe av de kraftigste bærbare pc'ene til den gunstigste prisen. Selv mener jeg at å spille på en bærbar er helt tullete, da man får MYE mere ytelse for pengene i en stasjonær pc. Men for de som må/vil ha en slepbar pc for spilling, så er nok Multicom det beste valget når man ser på ytelse for pengene Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Multicom er kraftige laptopper som detter sammen etter en stund og de har norges verste kundeservice. Anbefaler deg en billig laptop og legg resten i en desktop. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Multicom er kraftige laptopper som detter sammen etter en stund og de har norges verste kundeservice. Anbefaler deg en billig laptop og legg resten i en desktop. Du vil ikke angre. Dette er vel en påstand fra en som har dårlig erfaring derifra Slik er det vel om alle nettsjapper Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Multicom er kraftige laptopper som detter sammen etter en stund og de har norges verste kundeservice. Anbefaler deg en billig laptop og legg resten i en desktop. Du vil ikke angre. Dette er vel en påstand fra en som har dårlig erfaring derifra Slik er det vel om alle nettsjapper Dette kommer fra en der en hel skoleklasse (18 gutter) bestemte seg for samme laptop (ifl90+). De stapper dem fulle av hardware fordi det er et marked for det, nettopp slike som TS og min skoleklasse. Pcene er av lav byggekvalitet og har rett og slett dårliger kjøleløsninger. Jeg husker ikke hvor mange som gikk i stykker, men vet at det var over halvparten. Multicom nektet også mangen av oss å utbrede det på garantien og vi måtte sloss oss gjennom med forbruker rådet. For de som ikke kunne kjøpe nye laptopper/reparere dem ble det vanskelig uten pc i 2 semester. Jeg har aldri hatt problemer med eller hørt om de med problemer hos komplett sitt garanti program. Endret 8. november 2015 av LEiiOS Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg støtter egentlig de andre i tråden her, jeg blåste selv av 12k på en bærbar "gaming-pc" og ble igrunn aldri forøyd. Solgte den med greit tap og kjøpte meg stasjonær istedenfor.Spill skal nytes på en 24" på høy grafikk, ikke på en 15/17", og det er enorme forskjeller i hva du får for 20k i laptop kontra stasjonær verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå