Kurt Lekanger Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Vi har prøvd ScreenStick.DAGENS DINGS: Denne gir nettbrettet en skikkelig joystick Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kan se for meg at denne og kan brukes som volumkontroll om en har modifisert et nettbrett til bruk som spiller til bilstereoen Lenke til kommentar
G Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ser nesten for meg at en sånn masserer skjermen på samme steder så hyppig at skjermen til slutt mister sensitiviteten for berøring. Hva tror dere som er teknisk kyndige om den antagelsen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ser nesten for meg at en sånn masserer skjermen på samme steder så hyppig at skjermen til slutt mister sensitiviteten for berøring. Hva tror dere som er teknisk kyndige om den antagelsen? Skjer ikke på en kapasitiv skjerm. En resistiv skjerm (som jeg håper ingen har lenger) ville blitt "massert" av dette. Husker jeg hadde noe lignende på min nokia 3310. 6 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ser nesten for meg at en sånn masserer skjermen på samme steder så hyppig at skjermen til slutt mister sensitiviteten for berøring. Hva tror dere som er teknisk kyndige om den antagelsen? Skjer ikke på en kapasitiv skjerm.En resistiv skjerm (som jeg håper ingen har lenger) ville blitt "massert" av dette. Husker jeg hadde noe lignende på min nokia 3310. Snakebite ja *Nostalgi* Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ser nesten for meg at en sånn masserer skjermen på samme steder så hyppig at skjermen til slutt mister sensitiviteten for berøring. Hva tror dere som er teknisk kyndige om den antagelsen? Skjer ikke på en kapasitiv skjerm.En resistiv skjerm (som jeg håper ingen har lenger) ville blitt "massert" av dette. Husker jeg hadde noe lignende på min nokia 3310. Den effektive måten å spille snake på var jo å kun bruke 1 og 9 tasten(eller kanskje det var 3 og 7 tasten). De to var nok til å snu slangen alle retninger uten å flytte på fingrene. Skulle en fylle hele skjermen med slange så var det ikke rom for feil. Ikke at jeg noen gang har klart det da men. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Det skulle imidlertid vise seg at joysticken fungerte på langt færre spill en vi hadde trodd. Veldig mange nettbrett- og mobilspill baserer seg på at du bruker for eksempel gyroskopet til å styre ved å vippe brettet mot høyre eller venstre, eller det er andre former for kontroller hvor du bruker hele skjermen til å styre. Sorry, men det her fikk meg til å fnise. Såklart vil ikke slike dingser funke med gyroskopspill. Hele konseptet er jo å gjøre onscreen "analog" stick mer komfortabelt og effektivt. Synes egentlig dette er en interessant ide. Ikke minst til emulatorer. Lenke til kommentar
mrukulele Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2393289,00.asp Har hatt denne en lang stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg