stein111 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ønsker meg et nedtellingsur til Ipaden på kjøkkenet. Virker som dette med nedtelling ikke er så lett i HS. Ser det er et script for HS2, men ingenting i HS3. Noen her som har forsalg til hvordan man kan lage det? Gjerne at den kan trigge sonos/blinking av lys. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Det er et script på HS-forumet, så et senest i forgårs. Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 sikker på at du ikke blander med den som er til HS2? Lett der i laang tid etter script som funker til HS3:) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jaaaa.... (?). Ganske sikker, skal se hva jeg kan finne. Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Jaaaa.... (?). Ganske sikker, skal se hva jeg kan finne. Kan ikke se noe laget for HS3, så vis du finner noe er det kjempe:) Har lyst til å lære meg litt script i HS3 men jeg vant til C språket og der er det ikke så mange eksempler å se på enda. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Har lyst til å lære meg litt script i HS3 men jeg vant til C språket og der er det ikke så mange eksempler å se på enda.I C kan du nok ikke scripte så mye, men C# går utmerket. Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 ops, ja mente C# Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Ah, ja da så! Da er det jo bare å begynne her: http://www.homeseer.com/support/homeseer/HS3/HS3Help/scripting.htm Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Ønsker meg et nedtellingsur til Ipaden på kjøkkenet. Virker som dette med nedtelling ikke er så lett i HS. Ser det er et script for HS2, men ingenting i HS3. Noen her som har forsalg til hvordan man kan lage det? Gjerne at den kan trigge sonos/blinking av lys. Jeg ville sagt at det enkleste er å starte en Forsinket event: Du har en event som heter "EggeTimer" som du vil skal fyre etter 5 minutter. Så kaller du dette scriptet med 5 som parameter. Sub Main(ByVal parms As String) Dim Sekunder AS Long = cInt(parms) * 60 hs.DelayTrigger(Sekunder,"EggeTimer") End Sub Endret 10. november 2015 av Fermate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå