Feexy Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Har en golf 4 1.4 16v som ligger på rundt 5-6-700 rpm på tomgang, har også et problem med at den bare dør om man lar den gå på tomgang etter den er varmet helt opp, dette skjedde midt i en rundkjøring og rattet låste seg. Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Golf 4 sier meg lite. Skjer det kun når motoren er varm? Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Golf 4 sier meg lite. Skjer det kun når motoren er varm? Mest sannsynlig. Motoren går på rundt 900-1000 rpm før den varmes opp, og kveles ikke like lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Basert på samme problem på andre biler: Defekt luftmengderegulator for tomgang eller lekkasje i morken slange et sted. Får du feilkode (motorlampe)? Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Basert på samme problem på andre biler: Defekt luftmengderegulator for tomgang eller lekkasje i morken slange et sted. Får du feilkode (motorlampe)? Ingen motorlampe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Kan også være tomgangsregulator som trenger en rens. Endret 5. november 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Forsøkte med å rense på min forrige bil (Opel) med samme feil, uten at dette hadde noen effekt. Måtte bytte hele dingsen, da ble det bra. Her fikk jeg CEL av og til, noe som gjorde det mulig å hente ut feilkoder for å finne årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå