AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg nærmer meg 40 år. Det er litt tid igjen ennå, men tiden går. Jeg håper at noen kan gi meg litt råd, og tips. Jeg er heldig som har barn. Så jeg er vel ikke den mest uheldige personen i verden, selv om jeg føler det er tragisk at hver gang jeg forelsker meg og finner en mann jeg vil ha, så får han meg først til å føle meg forgudet, og fantastisk, for så å dumpe meg. Jeg har opplevd dette så mange ganger nå, at jeg begynner nesten å tenke på at det er på tide å gi opp kjærligheten. Men selv om jeg har opplevd det, så vet jeg jo at livet er for langt ennå til å bare gi det opp. Jeg ønsker jo å finne en mann å dele livet mitt sammen med. Det er kanskje andre i samme situasjon som meg. Jeg er nok ikke alene om å oppleve det å bli såret, og dumpet. For litt under 2 måneders tid siden ble jeg dumpet. Men det livet har lært meg er å leve med smerten og sorgen inni meg, og heller presse seg videre med å gå ut å treffe nye menn fra nettet, slik at jeg føler jeg lever, selv om sorgen bor inni meg. For jeg vet at det ellers kan låse seg, og at det vil gjerne ta lang tid før jeg går videre hvis jeg ikke gjør tiltak. Men jeg kaster meg ikke i noe med det første. Jeg er kresen. Noen som har tips til meg i en slik situasjon. Og noen som har opplevd å gå på nedturer etter nedturer, og vet hvordan det føles. Tips og innspill for å gjøre livet lettere i en slik situasjon? Er greit med innspill. Anonymous poster hash: f8a7d...514 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg antar at du har skrevet tidligere om problemene dine her på forumet , siden både skrivestil og innhold gir oss en god indikasjon på hvem du kan være så anbefaler jeg samtlige som svarer i denne tråden å fokusere på hva man spør om og ikke henge seg opp i om dette er en "tidligere bruker" Trådstarter : Det jeg tror du bør gjøre nå er å tenke godt over hvorfor du på nytt har opplevd at et forhold tar slutt , viktig at du er ærlig og forteller om hvordan du ser og har du muligheten burde du også ta kontakt med din eks og forklare at du har behov for å forstå hva som gikk galt for at du skal kunne gå videre. Du begynner også å nærme deg 40 år , da kan du dessverre ikke fortsette å være kresen om du ønsker å ikke være alene , du må faktisk lire på kravene dine , altså det kan være at han har barn , er noe lubben , grått hår , ikke "superpen" og andre ting , men så lenge han er snill og grei og tar vare på deg bør slikt være overkommelig. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 så får han meg først til å føle meg forgudet, og fantastisk, for så å dumpe meg. Kordan får du mennene til å føle seg? Skal man satse på ett forhold må slike ting gå begge veier....... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Et råd som går igjen i en slik situasjon du beskriver er vel å gi opp menn en periode. Ta deg et hvileår eller to, som du sier så er livet enda langt og du har ikke dårlig tid. Hvis du bestemmer deg for å gi opp menn en periode så vil kanskje sinnstilstanden din gjøre at du faktisk møter en bra mann. Ikke for å si noe vondt, men du virker litt desperat og du sier også at du presser deg for å møte menn på nettet. Menn er rovdyr, det er innstinktivt å prøve å spre genene sine så mye som mulig, de lukter desperasjonen din og utnytter deg. Du må først forandre sinnstilstanden din før du kan finne deg en mann som er verdt å ta vare på, eller at en mann som er verdt å ta vare på finner deg. "Gode menn" vil reagere anerledes på desperasjon enn skikkelige rovdyr, de viker unna når de merker slike ting. Håper ikke dette var for negativt eller virket slemt, er bare mine tanker basert på det du skriver Endret 5. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg antar at du har skrevet tidligere om problemene dine her på forumet , siden både skrivestil og innhold gir oss en god indikasjon på hvem du kan være så anbefaler jeg samtlige som svarer i denne tråden å fokusere på hva man spør om og ikke henge seg opp i om dette er en "tidligere bruker" Trådstarter : Det jeg tror du bør gjøre nå er å tenke godt over hvorfor du på nytt har opplevd at et forhold tar slutt , viktig at du er ærlig og forteller om hvordan du ser og har du muligheten burde du også ta kontakt med din eks og forklare at du har behov for å forstå hva som gikk galt for at du skal kunne gå videre. Du begynner også å nærme deg 40 år , da kan du dessverre ikke fortsette å være kresen om du ønsker å ikke være alene , du må faktisk lire på kravene dine , altså det kan være at han har barn , er noe lubben , grått hår , ikke "superpen" og andre ting , men så lenge han er snill og grei og tar vare på deg bør slikt være overkommelig. Jeg er kresen ja. Og kanskje jeg bør heller være opptatt av personligheten enn av utseende. Men ikke lett å finne noen match. Eksen min vil ikke vite av meg. Men jeg har spurt han om hva som gikk galt. Han sa at det ikke var personlighet eller utseende men at forelskelsen ble helt borte etter noen måneder. Jeg kan fint leve resten av livet alene. Er ikke desperat. Hopper ikke i sengen med noen før jeg føler vedkommende er riktig. Akkurat nå for tiden så føler jeg at jeg kun får sjansen på de guttene jeg ikke er tiltrukket til. Men er enig i hva du sier at jeg egentlig bør tenke mer på det infre enn på utseende. Jeg er for utseendefokusert. Jeg tok mest kontakt med eksen. Skrev at jeg var forelsket. Viste interesse. Løp når han sa løp nærmest. Men jeg følte at han ikke var interessert nok. Mistenkte at han hadde et åpent forhold med en annen dame. Anonymous poster hash: f8a7d...514 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 *snip* Eksen min vil ikke vite av meg. Men jeg har spurt han om hva som gikk galt. Han sa at det ikke var personlighet eller utseende men at forelskelsen ble helt borte etter noen måneder. *snip* Jeg tok mest kontakt med eksen. Skrev at jeg var forelsket. Viste interesse. Løp når han sa løp nærmest. Men jeg følte at han ikke var interessert nok. Mistenkte at han hadde et åpent forhold med en annen dame. Som er standardsvaret fra menn som utnytter en dame når hun spør hvorfor. Du løp når han sa løp... Dette er ikke lovende TS. Innspill; Dropp menn, ikke vær på leting på nett hvertfall, finn deg en bedre arena. Ja, jeg har erfaring med forhold, gode og dårlige, så vet du det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg håper på at han eksen min hadde et åoent forhold og at det er derfor. Jeh mistenkte det hele tiden. Og tenkte at forholdet ville aldri vare pga det. Ja jeg tror at han ikke har en bra forklsring fordi han var kun ute etter sex Anonymous poster hash: f8a7d...514 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg håper på at han eksen min hadde et åoent forhold og at det er derfor. Jeh mistenkte det hele tiden. Og tenkte at forholdet ville aldri vare pga det. Ja jeg tror at han ikke har en bra forklsring fordi han var kun ute etter sex Anonymous poster hash: f8a7d...514 Lenke til kommentar
tven Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Dette minner meg om en episode eg så på Seinfeldt for.ehh 15 år siden. Han skallede fyren, george hadde ikke draget på verken damer eller generelt noe i livet. Så han bestemte seg for å gjøre akkurat det motsatte av hva han pleide å gjøre. Prøv det for en uke TS og se hvordan det går. What do you have to loose? Yolo, carpe diem bla bla. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg merker at jeg er blitt ganske kresen. Nå sitter jeg bare å avviser mann etter mann. Ingen er som eksen min. Jeg må jo kjenne tiltrekning selv om jeg er så gammel som nesten 40. Jeg lever heller alene enn med en mann jeg ikke føler for å kysse eller ha kroppskontakt med. Anonymous poster hash: f8a7d...514 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Dette minner meg om en episode eg så på Seinfeldt for.ehh 15 år siden. Han skallede fyren, george hadde ikke draget på verken damer eller generelt noe i livet. Så han bestemte seg for å gjøre akkurat det motsatte av hva han pleide å gjøre. Prøv det for en uke TS og se hvordan det går. What do you have to loose? Yolo, carpe diem bla bla. Hehe. Jeg vet ikke hvilke drag jeg har. Men de fleste vil ialefall ha sex med mwg. De jeg ikke liker vil ha forhold. De jeg liker vil ha forhold for en liten stund for så å dumpe meg. Livet er komplisert og kanskje lurt å gjøre noe litt motsatt enn hva en pleier av og til. Men å stresse etter kjærligheten. Det vil jeg ikke. Har nok med sorgen etter eksen men jeg forsøker å akseptere sorgen og leve med den som om det er en ryggskade. Da går det bedre Anonymous poster hash: f8a7d...514 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå