Mag ne Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Venter på ny tv. Jeg har Riks-tv. Til nå har jeg brukt en pvr boks med to tunere og ett kort. Nå har jeg tenkt å bare ha tv'n. Den har to tunere og to Ci+ spor. Trenger jeg to kort for å få brukt to tunere, eller er det bare hvis noen har to forskjellige abonnement? Tv: Samsung UE65JS9505Q Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Svaret: Nei. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Søkte litt videre, denne artikkelen sier to kort. http://digitalt.tv/tv-med-2-tunere-optag/ Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Det er vel avhengig av kortleseren til riks tv da, om den støtter dekoding av flere kanaler samtidig. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 (endret) En grunnleggende egenskap ved CAM modulen å håndtere én kanal sånn jeg forstår det. To tunere og ett Ci spor er det ikke mange som har glede av da... Endret 10. november 2015 av Mag ne Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 En grunnleggende egenskap ved CAM modulen å håndtere én kanal sånn jeg forstår det. To tunere og ett Ci spor er det ikke mange som har glede av da... Ganske sikker på at det finnes CAM som støtter decryptering av flere kanaler samtidig. Men om det finnes for Riks-TV er jeg ikke sikker på, har aldri hatt RiksTV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå