Lucifer 666 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvordan finner man ut vilken versjon en xbox er?? F.eks. V1.1, V1.3...... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Du sjekker det pA datoen, men jeg husker ikke fra hvilke datoden nye er. Men den gamle har to hull i Cd spilleren den nye har ingen bare den store vanelige. Endret 14. november 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Du sjekker det pA datoen, men jeg husker ikke fra hvilke datoden nye er.Men den gamle har to hull i Cd spilleren den nye har ingen bare den store vanelige. Huff! Hvis du ikke vet hva du snakker om så ikke svar. Nå er det en rekke forskjellige versjoner ute. Er det noe du lurer på så sjekk ut xbox-scene.com Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) det er dette "Starcraft_RULES" snakker om: hvis du vil hvite viken dvd rom du har så sjekk ut denne: http://forums.xbox-scene.com/index.php?act=ST&f=23&t=17216 Endret 15. november 2003 av redflame Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du sjekker det pA datoen, men jeg husker ikke fra hvilke datoden nye er.Men den gamle har to hull i Cd spilleren den nye har ingen bare den store vanelige. Ehh!! det med hulla i cd skuffen har ikke noe med hvilken versjon det er, men åssen dvd spiller som sitter i!!! Den med flere hull i er samsung spilleren som er den beste om du har modda xbox, fordi den leser det meste av cd'er... også cd-r Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Serial Number v1.0 : XXXXXXX 2xxxx Serial Number v1.1 : XXXXXXX 2xxxx Serial Number v1.2 : XXXXXXX 30XXX Serial Number v1.3 : XXXXXXX 31XXX Serial Number v1.3 : XXXXXXX 32XXX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå