Ssnerk Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 En som er kul og grei og kjekk og snill. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg faller ofte for de som kaster mye bananskall rundt seg. 2 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Omsorgsfull, pent smil, og humor Lenke til kommentar
Randomface Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Jeg faller for Jenter med god humor, snill og kjekke å være med Eller ei jente med noen fellesinteresser som meg. Jeg kan da bare innrømme jeg faller nokså lett for brunetter Endret 25. november 2015 av Randomface Lenke til kommentar
Randomface Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg synes ikke han har så syke krav. Alle ønsker vel noen som er oppegående? Jeg vil også ha en ryddig, logisk anlagt fyr med de rette tankene i hodet. Det er ikke så vanskelig å finne en smart oppegående dame som ikke sminker seg ihjel i dagens samfunn. Verre med de menneskene som har syke utseendekrav. Sånn som fyren over som har som krav at dama skal være undervektig Enig med deg der, liker ikke folk som krever at dama skal se sånn ut eller ha fin rumpe eller noe sånt. Jeg har egentlig ikke noen spesielle krav, jeg kan falle for ei jente bare ved å få øyekontakt med henne (Har bare skjedd 2 ganger) Lenke til kommentar
Fnugle Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Nå har jeg en del seriøse forhold bak meg, så jeg vet litt mer hva jeg personlig ser etter (disclaimer: dette er helt individuelt, og jeg tror på at det er noen for alle der ute). Skal prøve å skrive så generelt som mulig: - Hun må ha samme interesser som meg. - Hun må være logisk anlagt. - Hun må være ryddig. - Hun må være på mitt intelligensnivå, og i stand til å føre en intelligent samtale. - Hun må ha de samme grunnleggende verdier som meg, og være omtrent på samme sted som jeg i livet sitt. - Hun må ikke tro at hun fortjener noe på grunnlag av kjønn, men heller på bakgrunn av personen hun er (ingen pidestal-prinsesse). - Hun må ikke ha noen kjønnsfordommer eller kjønnsrollemønster. (Mannen skal være den romantiske som varter opp for å få sex, damen skal lage maten etc.) - Hun skal ha egne meninger, og ikke være en vinglepetter. - Hun kan ikke ha kontakt med eksene sine. - Hun må være dønn brutalt ærlig. Bedre å si "Det ønsker jeg ikke å si el." enn å lyve om ting. (Hvite løgner er i utgangspunktet greit) Hvis hun mener at jeg er feit, så kan hun pokker meg si at jeg er feit! - Hun kan godt bruke litt sminke (hvis hun vil), men dealbreakeren for meg (på denne posten) er hvis hun er et malingstryne. Heller ingen sminke! Kort sagt, jeg ser etter en Amasone, og ikke noe pinglegreier som er alt for vanlig å se rundt på gaten for tiden- (Kan hende jeg utelot noen, men det er sent og det var de jeg kom på i farten). Tror det er her du støter på problemer. Du beskriver en selvstendig og smart dame, men viser samtidig et enormt kontrollbehov tilbake. En selvstendig og smart dame vil ikke velge en som utøver et slikt kontrollbehov, for da føler hun seg ikke selvstendig lenger. Å ha kontakt med ekser trenger ikke å bety noen verdens ting. Jeg har skilles som gode venner med noen av de og det ville vært et ekstremt stort problem for meg at du satte et sånt krav. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hva tenker dere om jenter som er veldig følsomme, men som ved førsteinntrykk kan virke veldig "tøffe" og "kalde"? Jeg for eksempel er veldig rocka av meg, kler meg alltid i svart, har mange tatoveringer og har flere ganger fått hørt at jeg ser "bitchy" ut helt til man blir kjent med meg og jeg begynner å smile, le osv. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det der men.... Jeg er jo egentlig svært følsom, får tårer i øynene av å se en søt valp for eksempel, jeg er veldig omsorgsfull og snill, blir lett rørt osv.. Er redd jeg skremmer vekk menn pga jeg viser så tydelig følelser, men gjør det kun om jeg blir komfortabel med vedkommende da, kan i begynnelsen virke litt likegyldig men det er fordi jeg har opplevd at menn ikke liker sånn sensitivitet. Anonymous poster hash: 20e9f...767 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Utseende er kanskje det første vi ser, men jeg bryr meg mest om hvordan vi klaffer sammen Det du skriver passer til dels også for meg, men har ingen tats da Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Tror det er her du støter på problemer. Du beskriver en selvstendig og smart dame, men viser samtidig et enormt kontrollbehov tilbake. En selvstendig og smart dame vil ikke velge en som utøver et slikt kontrollbehov, for da føler hun seg ikke selvstendig lenger. Å ha kontakt med ekser trenger ikke å bety noen verdens ting. Jeg har skilles som gode venner med noen av de og det ville vært et ekstremt stort problem for meg at du satte et sånt krav. At man ikke har kontakt med eksen er et enormt kontrollbehov? Hvis det hadde vært et problem for deg, så hadde vi ikke kunnet bli sammen i utgangspunktet. Ikke som om jeg hadde kontrollert noe som helst aspekt av livet ditt. Endret 22. januar 2016 av Lindoniel Lenke til kommentar
Visningsnavnet er i bruk Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Nå har jeg en del seriøse forhold bak meg, så jeg vet litt mer hva jeg personlig ser etter (disclaimer: dette er helt individuelt, og jeg tror på at det er noen for alle der ute). Skal prøve å skrive så generelt som mulig: - Hun må ha samme interesser som meg. - Hun må være logisk anlagt. - Hun må være ryddig. - Hun må være på mitt intelligensnivå, og i stand til å føre en intelligent samtale. - Hun må ha de samme grunnleggende verdier som meg, og være omtrent på samme sted som jeg i livet sitt. - Hun må ikke tro at hun fortjener noe på grunnlag av kjønn, men heller på bakgrunn av personen hun er (ingen pidestal-prinsesse). - Hun må ikke ha noen kjønnsfordommer eller kjønnsrollemønster. (Mannen skal være den romantiske som varter opp for å få sex, damen skal lage maten etc.) - Hun skal ha egne meninger, og ikke være en vinglepetter. - Hun kan ikke ha kontakt med eksene sine. - Hun må være dønn brutalt ærlig. Bedre å si "Det ønsker jeg ikke å si el." enn å lyve om ting. (Hvite løgner er i utgangspunktet greit) Hvis hun mener at jeg er feit, så kan hun pokker meg si at jeg er feit! - Hun kan godt bruke litt sminke (hvis hun vil), men dealbreakeren for meg (på denne posten) er hvis hun er et malingstryne. Heller ingen sminke! Kort sagt, jeg ser etter en Amasone, og ikke noe pinglegreier som er alt for vanlig å se rundt på gaten for tiden- (Kan hende jeg utelot noen, men det er sent og det var de jeg kom på i farten). Lager min egen liste ut fra denne - Hun trenger ikke ha samme interesser som meg, jeg er mann, hun er dame. - Hun kan godt være logisk anlagt, men det er ikke så viktig. - Hun kan godt være ryddig, så lenge hun ikke forlanger at jeg og skal være ryddig. - Hun trenger ikke være på mitt intelligensnivå, det er for mye å forlange - Hun trenger ikke å ha de samme verdier som meg, det blir for vanskelig å finne. - Hun må ikke tro at hun fortjener noe på grunnlag av kjønn (helt enig). - Hun kan gjerna ha noen kjønnsfordommer eller kjønnsrollemønster, for det har jeg - Hun kan gjerne ha sine egne meninger. - Hun kan ikke ha fysisk kontakt med eksene sine. - Hun er ikke i stand til å være dønn brutal ærlig, og det er greit siden ingen er det. - Hun bruker gjerne litt sminke, men jeg kan bli utålmodig hvis det tar en time å sminke seg. Jeg ser ikke etter noen amasone, jeg foretrekker feminine damer som ikke prøver å være menn 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 hmm.. Faller som regel for mine (nesten) strake motsetninger. Det vil si jenter som er brenner for noe, gjerne idrett. Jenter som ikke er så opptatt av samme ting som meg. På den måten kan hun lære fra meg og jeg fra henne og vi kan foreslå aktiviterer ettersom vi ikke begge liker det samme. Liker også jenter med litt tæl, som tør å snakke med meg om jeg gjør noe gale, ikke en slik fille mange andre vil ha. Vil også ha ei som er ubetinget glad i meg, sånn virkelig klemmemennekse. Utseende er så som så, det har jeg ingen fasit på.. humoren må være litt lik, men ikke helt. Liker å tenke at partner er litt teit, da jeg syntes det er søtt. Anonymous poster hash: c51ae...3a3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå