Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn/gutter, hva slags jenter faller dere for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg en del seriøse forhold bak meg, så jeg vet litt mer hva jeg personlig ser etter (disclaimer: dette er helt individuelt, og jeg tror på at det er noen for alle der ute). Skal prøve å skrive så generelt som mulig:

- Hun må ha samme interesser som meg.
- Hun må være logisk anlagt.
- Hun må være ryddig.
- Hun må være på mitt intelligensnivå, og i stand til å føre en intelligent samtale.
- Hun må ha de samme grunnleggende verdier som meg, og være omtrent på samme sted som jeg i livet sitt.

- Hun må ikke tro at hun fortjener noe på grunnlag av kjønn, men heller på bakgrunn av personen hun er (ingen pidestal-prinsesse).

- Hun må ikke ha noen kjønnsfordommer eller kjønnsrollemønster. (Mannen skal være den romantiske som varter opp for å få sex, damen skal lage maten etc.)

- Hun skal ha egne meninger, og ikke være en vinglepetter.
- Hun kan ikke ha kontakt med eksene sine.

- Hun må være dønn brutalt ærlig. Bedre å si "Det ønsker jeg ikke å si el." enn å lyve om ting. (Hvite løgner er i utgangspunktet greit) Hvis hun mener at jeg er feit, så kan hun pokker meg si at jeg er feit!

- Hun kan godt bruke litt sminke (hvis hun vil), men dealbreakeren for meg (på denne posten) er hvis hun er et malingstryne. Heller ingen sminke!

Kort sagt, jeg ser etter en Amasone, og ikke noe pinglegreier som er alt for vanlig å se rundt på gaten for tiden-

(Kan hende jeg utelot noen, men det er sent og det var de jeg kom på i farten).

Endret av Lindoniel
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå har jeg en del seriøse forhold bak meg, så jeg vet litt mer hva jeg personlig ser etter (disclaimer: dette er helt individuelt, og jeg tror på at det er noen for alle der ute). Skal prøve å skrive så generelt som mulig:

- Hun må ha samme interesser som meg.

- Hun må være logisk anlagt.

- Hun må være ryddig.

- Hun må være på mitt intelligensnivå, og i stand til å føre en intelligent samtale.

- Hun må ha de samme grunnleggende verdier som meg, og være omtrent på samme sted som jeg i livet sitt.

- Hun må ikke tro at hun fortjener noe på grunnlag av kjønn, men heller på bakgrunn av personen hun er (ingen pidestal-prinsesse).

- Hun må ikke ha noen kjønnsfordommer eller kjønnsrollemønster. (Mannen skal være den romantiske som varter opp for å få sex, damen skal lage maten etc.)

- Hun skal ha egne meninger, og ikke være en vinglepetter.

- Hun kan ikke ha kontakt med eksene sine.

- Hun må være dønn brutalt ærlig. Bedre å si "Det ønsker jeg ikke å si el." enn å lyve om ting. (Hvite løgner er i utgangspunktet greit) Hvis hun mener at jeg er feit, så kan hun pokker meg si at jeg er feit!

- Hun kan godt bruke litt sminke (hvis hun vil), men dealbreakeren for meg (på denne posten) er hvis hun er et malingstryne. Heller ingen sminke!

Kort sagt, jeg ser etter en Amasone, og ikke noe pinglegreier som er alt for vanlig å se rundt på gaten for tiden-

(Kan hende jeg utelot noen, men det er sent og det var de jeg kom på i farten).

Er du singel, eller? :grin2:

Anonymous poster hash: df79c...a09

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke han har så syke krav. Alle ønsker vel noen som er oppegående? Jeg vil også ha en ryddig, logisk anlagt fyr med de rette tankene i hodet. Det er ikke så vanskelig å finne en smart oppegående dame som ikke sminker seg ihjel i dagens samfunn. 

Verre med de menneskene som har syke utseendekrav. Sånn som fyren over som har som krav at dama skal være undervektig :lol:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke han har så syke krav. Alle ønsker vel noen som er oppegående? Jeg vil også ha en ryddig, logisk anlagt fyr med de rette tankene i hodet. Det er ikke så vanskelig å finne en smart oppegående dame som ikke sminker seg ihjel i dagens samfunn. 

Verre med de menneskene som har syke utseendekrav. Sånn som fyren over som har som krav at dama skal være undervektig :lol:

Ut av nysgjerrighet, hva legger du i "de rette tankene" som en eventuell fremtidig mann skulle ha?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke hva det var med de kravene jeg fremla som var så ekstremt virkelighetsfjernt (som jeg oppfatter at enkelte brukere her synes det er). Er ganske enkle krav, og skal man tilbringe mye tid med en person, så vil man helst gjøre det med en person man trives sammen med. Kan forresten legge til at hun kan med fordel ha samme type humor som meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ut av nysgjerrighet, hva legger du i "de rette tankene" som en eventuell fremtidig mann skulle ha?

Det var logisk å nevne det i beskrivelsen, men litt vanskeligere å svare på det. :huh:  Skjøt meg selv i foten der. Vel, skal ikke påstå at jeg sitter på svaret om hva de "rette tankene" er, men i mitt hode tenker jeg at å være tolerant, inkluderende og snill er de riktige tankene å ha. Man kan være kritisk og vurderende, men ikke hatsk på noen måte. Er vel det jeg tenker. 

Men dette er jo bare basert på meg og det jeg synes er viktig. Andre mennesker kan ha andre betydninger av "de rette tankene i hode".

Edit: Sykt lame svar egentlig.

Endret av Hannah00
Lenke til kommentar

Det var logisk å nevne det i beskrivelsen, men litt vanskeligere å svare på det. :huh:  Skjøt meg selv i foten der. Vel, skal ikke påstå at jeg sitter på svaret om hva de "rette tankene" er, men i mitt hode tenker jeg at å være tolerant, inkluderende og snill er de riktige tankene å ha. Man kan være kritisk og vurderende, men ikke hatsk på noen måte. Er vel det jeg tenker. 

Men dette er jo bare basert på meg og det jeg synes er viktig. Andre mennesker kan ha andre betydninger av "de rette tankene i hode".

Edit: Sykt lame svar egentlig.

Nja, tror jo at jeg skjønner hva du mener. Men kan jeg komme med forslaget om at det ikke nødvendigvis er de rette tankene du ønsker at man skal ha, men heller de rette tankemønstrene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, tror jo at jeg skjønner hva du mener. Men kan jeg komme med forslaget om at det ikke nødvendigvis er de rette tankene du ønsker at man skal ha, men heller de rette tankemønstrene?

Ja, det var mer riktig! Jeg vil ha en mann med et bra tankemønster. Det er viktig, for begge kjønn. Takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

En som er tullete og fjollete som meg. En som liker å sitte inne å bare se på film og late seg, men også ute etter å ha det gøy; f.eks stå på slalom. En som ikke blir forferdelig kjeftete for småting. En som respekterer mine interesser og alenetid. Om jeg har lyst til å sette meg ned og spille et spill i et par timer så forventer jeg at hun skal respektere det. Like musikk. En fest i blant skader heller ikke.

Jeg er ikke så kresen på utsende men liker veldig godt "hipster" utsende. 

Anonymous poster hash: ba606...627
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Digge damer som er digge, sefffff!!!

Nei, gjensidig tillit og respekt for vaner og behov, fint smil, fint hår. Nokon som klarer å ta ein diskusjon eller samtale om større tema på godt og vondt. God musikksmak og sjølvtillit(!!!). Må også klare å holde ut med meg når eg er på mitt aller mest flåsete, og det er ikkje så reint sjeldan i disse dager. Nei, fasan. Co-signer den anonyme over her, berre at eg bytter ut slalom med fotball eller fisketur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...