Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn/gutter, hva slags jenter faller dere for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer vel opp til hver enkelt. Tror jeg, håper jeg.

Mannen i gata har vel forskjellige synspunkt på hvordan en jente skal være, men de fleste er vel enig at den med størst brød, og blondt hår er den beste?  :closedeyes:

Bare tuller.. men helt seriøst så kommer det nok mest opp til hver enkelt om hva de liker/ikke liker!

Lenke til kommentar

Siden du poster i mat-forumet, de som er god til å lage god mat fra gode råvarer, raskt og enkelt, hver dag. :p

Ellers så er det viktig at man er på bølgelengde, har nogen lunde lik humor etc.

Ops! Ser at jeg har plassert tråden i feil emne ja.. beklager det, kanskje en moderator eller noe kan plassere den i riktig emne?

Lenke til kommentar

Det kommer vel opp til hver enkelt. Tror jeg, håper jeg.

Mannen i gata har vel forskjellige synspunkt på hvordan en jente skal være, men de fleste er vel enig at den med størst brød, og blondt hår er den beste?  :closedeyes:

Bare tuller.. men helt seriøst så kommer det nok mest opp til hver enkelt om hva de liker/ikke liker!

Ja, det er derfor TS spør oss på forumet. Store brød er ikke fint og jeg liker mørkt hår så jeg må si meg uenig med deg der :p

Jeg liker ikke damer lenger, har blitt mer eller mindre asexuell desverre. Hadde jo vært fint innimellom, men med alt det medfører så orker jeg ikke en gang til. Så jeg foretrekker den dama som sitter festet til høyrearmen min og bare har 5 fingre, begynner å bli kjedelig hu også :rofl:

Lenke til kommentar

Det er en evighet siden jeg sist ble betatt av noen, men nøkkelordene er;

Selvironi, selvtillitt, generelt positiv tankegang og god utstråling. I bunn må selvsagt en seksuell tiltrekning være der. Jeg må ha en jente som tar vare på seg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en evighet siden jeg sist ble betatt av noen, men nøkkelordene er;

Selvironi, selvtillitt, generelt positiv tankegang og god utstråling. I bunn må selvsagt en seksuell tiltrekning være der. Jeg må ha en jente som tar vare på seg selv.

Gode krav!

Jeg skiller mellom å få min oppmerksomhet og å få mitt hjerte.

Som MCP skal det ikke mye til å fange min oppmerksomhet.

Mitt hjerte krever mer. Dine krav + intelligens.

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1620600&page=1&&do=findComment&comment=21866072

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571981&page=1&&do=findComment&comment=21484305

---

Jenter som er sjenert, søt og uskyldig er veldig sjarmerende. Intelligens er også en viktig faktor. Det er også veldig tiltrekkende når jenter har en hobby de elsker og brenner for. Og hun må vise at hun vil ha meg. Helt utrolig at jeg har funnet meg en jenter som passer akkurat denne beskrivelsen. 

Endret av G27
Lenke til kommentar

jenter som har erfaring med Zen,
ikke forholder seg til konvensjoner hele tiden,
som ikke alltid trenger å snakke,
nysgjerrig av natur,
analytisk og intelligent av natur,
kontakt med sine følelser på et dypere nivå,
og ærlig til seg selv.

til dags dato ikke funnet den rette kombinasjonen i ei jente,
dog hun er trolig like gjemt bort som meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Damer jeg faller for må være sånn passe intelligent og kunne ta initiativ. Må gå ann å ha oppegående samtaler med henne. I tillegg er det hot om hun faktisk viser at hun er interessert i meg med å stille spørsmål om meg og mitt. Yrke og hobbyer f.eks.. Dessverre har jeg til gode å møte ei sånn dame. De fleste jeg har møtt tar ikke initiativ til verken å lede samtaler eller andre aktiviteter. Faktisk har jeg vært borti kvinnfolk som ikke engang spør hva jeg jobber med etter første møte. Selvopptatte sminkedukker som er mest interessert i å ta selfies er ikke noe for meg.

Bryststørrelse, rumpestørrelse, hårfarge og hudfarge er helt irrelevant for min del. Men hver sin smak I guess...(?)

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...