subw00fer Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 skulle gjerne kommet meg inn på Power-Supply menyen ved oppstart ettersom maskina mi plutselig slo seg av en dag og ikke ville skrus på igjen, har fått meldinger tidligere om høy voltage, men satt den på ignore så jeg slapp å trykke F1 hver gang jeg skulle starte maskina.. noen som har noen tips vedr kjøp av ny vifte eller helt ny Power-Supply? all hjelp mottas med stor takk mvh sub Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Reset cmos eller hold inne insert under oppstart.. Lenke til kommentar
subw00fer Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 hvordan resetter man cmos'et forresten..? takk for raskt svar c0bra Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Man tar ut en pin som sitter vanlighvis mellom ram og cmos batteriet(det tynne, ofte nede til venstre på HK). Denne "pin'en" som skal ut, sitter ofte nærme dette batteriet. Ta den ut, ha den ute 1 sec eller noe, for så og sette den inn igjen. Husk for all del og sett den rett på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå