akelbo Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Turn 10 og Bethesda gir fans en smakebit på apokalypsen med to gratis biler.Prøvekjør Fallout 4-biler i Forza 6 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Elsker slikt når man må kjøpe en spesfikk ting for å få en "gratis" ting, slike folk og selskaper som kommer på slike ting burde fått en ørefik, mange ganger per dag. Enda bedre når de ikke sier noe om det før mange har pre ordret, bra sleip taktikk. 2 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Men betyr dette at det endelig kommer kjøretøy man kan bruke i Fallout? (tror jeg vet svaret, men bryr meg mer om Fallout 4 enn Forza 6) Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Syns det her er bra jeg, tror ikke noen ville kjøpt spillet til ett annet format selvom de viste om dette på forhånd uansett. Men det er klart noen må alltid sutre klage og vrenge ræva si hver gang noen går dem imot. At det går an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå