smort1 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Åpenbart! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Vakker og trollsk lysstemning dette , flott fanget og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ja, her er det åpenbart at du har fått en åpenbaring. Er vel helligbrøde å be om beskjæring oppe her? Men siden du har linje ut i øvre venstre hjørne tillater jeg meg å nevne det. Et aldri så lite tillegg ut mot venstre vil også gjøre nytten. Fint å se at dere også får se lyset innimellom alle regnskyene der borte i Molde. Dette utsnittet var i aller høyeste grad spektakulært. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Vakker og trollsk lysstemning dette , flott fanget og formidlet. Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Ja, her er det åpenbart at du har fått en åpenbaring. Er vel helligbrøde å be om beskjæring oppe her? Men siden du har linje ut i øvre venstre hjørne tillater jeg meg å nevne det. Et aldri så lite tillegg ut mot venstre vil også gjøre nytten. Fint å se at dere også får se lyset innimellom alle regnskyene der borte i Molde. Dette utsnittet var i aller høyeste grad spektakulært. Roar Takker, Roar! Stort sett så har det vært en alldeles fabelaktig flott høst, hittil! ("Unormalt høye temperaturer")... Bare kjekt med litt regnskyer og sånt, en sjelden gang,..... det frisker opp.... Dine kuttforslag, o.a., legges på minnet... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ikke så mye å si om dette bildet annet enn at det er svært så severdig! Vakkert og flott! Ikke dårlig å ha slik utsikt fra huset. (Jeg ser bare i fjellvegger, jeg). mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Ikke så mye å si om dette bildet annet enn at det er svært så severdig! Vakkert og flott! Ikke dårlig å ha slik utsikt fra huset. (Jeg ser bare i fjellvegger, jeg). mvh Fredrik Takker, Fredrik! Ikke alle forunt å ha den slags utsikt, nei... ,) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Lyset må komme fra "oven" ? Et meget godt bilde dette SMORT1. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Lyset må komme fra "oven" ? Et meget godt bilde dette SMORT1. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg