flagger Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) windows xp sitt oppstart bilde er ikkje akurat kult! bare xp logoen og ein liten animert bar! noen som vet hvordan man forandrer dette oppstart bilde til noe litt mer "kult" eg har windows XP pro Endret 25. november 2003 av flagger Lenke til kommentar
Warp Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 er bootXp enkel å bruke....er det kun å laste inn et bilde s åforandrer boot bildet seg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Husk bare at endring av oppstartsbilde fører til at Service Pack'er ikke kan installeres etter endringen. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Husk bare at endring av oppstartsbilde fører til at Service Pack'er ikke kan installeres etter endringen. tusen takk for informasjonen holdt nesten på å skifte bootscreen nå. Hadde heller ikke noen bra bilder som passet. Edit; skriveleif Endret 15. november 2003 av jokki Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 men kan man bruke bootxp etter at sp1 er lagt inn? Fungere alt fint da? Vil ha annen logon-skjermbilde Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Selv bruker jeg ikke dette programmet. Bootscreens har jeg funnet på http://www.themexp.org/. Når man laster dem ned der, følger det med en liten forklaring på hvordan man skifter bootscreen manuelt. Kan se skummelt ut med en gang, men er ufattelig enkelt egentlig. Bootscreens for XP er laget både for de med og de uten SP1, så pass på hvilken du velger! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 men kan man bruke bootxp etter at sp1 er lagt inn? Fungere alt fint da? Vil ha annen logon-skjermbilde Har ikke brukt dette programmet, men XP vil starte med nytt oppstartsbilde etter at SP1 er installert. Er imidlertid usikker på hvordan en repair-installasjon vil fungere om dette skulle være aktuelt. Eller hvordan SP2, når den kommer, vil reagere på endret oppstartsbilde. Er det virkelig verd potensielle problemer for et bilde som vises noen få sekunder under oppstart? Lenke til kommentar
flagger Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Er det virkelig verd potensielle problemer for et bilde som vises noen få sekunder under oppstart? jaaa det er det Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 arg! jeg fikk nå opp en meny hvor jeg kunne velge hvilken oppstart jeg ville ha! den ene er den standar bootloaderen og maskinen starter seg på nytt når jeg er i windows, mens den andre fungerer glimrende! Hvordan kan jeg bli kvitt den ubrukelige? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Edit C:\boot.ini Der har kommet en ekstra linje med den nye booten (det nye bootbildet). Fjern den originale linja. Ta en backup av fila før du gjør dette. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Edit C:\boot.ini Der har kommet en ekstra linje med den nye booten (det nye bootbildet). Fjern den originale linja. Ta en backup av fila før du gjør dette. done funker glimrende nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå