Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Forelsket men for sjenert

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en jente på hospitering til vidergående skole hun bodde litt langt vekke fra meg og gikk på en helt annen skole enn meg, liksom den følelsen når første gang du ser henne så bare vet du det. Vi snakket ikke sammen men vi smilte litt og så på hverandre når noe morsomt skjedde. Den andre dagen og siste så kom jeg gruppe med henne og da snakte vi( ikke om hverandre) men om konkuransen vi holdt på med da sa jeg litt noe som fikk henne til å le og smile noe som gjorde meg glad. Nå noen timer etterpå har jeg adda henne på facebook og vet ikke hvordan jeg skal starte samtalen og er redd for at jeg sier noe feil.

Jeg tenker litt på å starte med å si

Hei! :)

Så tror du at du skal velge den skolen? :)

Hun: vet ikke helt enda :) du da? For eksempel...

Jeg: nei vet ikke helt jeg heller men var veldig gøy å være der :)

Og så fortsetter samtalen..

Så kan noen si meg noen tips er en litt sjenert fyr og er redd for at jeg mister sjansen min jeg føler jeg har den nå. Gutt 15 år

Btw vi har også lott ting til felles som fotball og liker å holde på med forskjellige idretter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Standardrådet er jo "mann deg opp", "bare vær deg selv", "ikke vær redd for å vise insiativ" etc etc. Virker som du har kontrollen når jeg ser det lille eksempelet ditt, bra greier det. Fin måte å starte en vennlig samtale som stort sett alltid er slik man starter et forhold.

Dette klarer du, slutt å skriv her, logg deg på FB med en gang :thumbup::w00t:

Edit; Litt feilplasserte ord.

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp helt av. For alt du vet kan hun ha type, være lesbisk, være slem, ha en pyton personlighet eller noe enda verre. Så det er ikke noe vits i å være nervøs for å ta kontakt med noen du ikke kjenner.

Bare skriv akkurat det du foreslår, men husk å skriv ting som gjør at hun må svare. Og gjerne litt lenger svar. Ikke bare slik "ja, nei, kanskje", da dør samtalen ut fort. Etterhvert kan du nevne at dere liker det samme fotballaget eller noe. Sikkert lurt å forsøke å få snapchaten hennes etterhvert. Litt kjedelig å snakke på facebook hver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så nå har jeg endelig sendt meldingen men den venter på å bli levert så venter spent på svar. (Hun er sikkert på trening eller noe sånn) siden hun trener omtrent 3-5 dager i uka så :p Noen tips til ting jeg kan snakke om videre i samtalen hvis hun svarer da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du er 15, slapp helt av. det kan oppleves som en krise om du ikke får dama, men tro meg, 30 år senere så vil du tenke tilbake på alt og smile. Bare ikke tenkt her, gjør! Si hei, og om du er heldig så går samtalen videre naturlig. Hvis ikke, nei vel, så gjorde den ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...