neon king Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 hei har tenkt å bygge meg høyttalere front og center til ca 4-5000uten kasse har dere noen forslag til ellement har sett litt på p.audio sint 6"subbassellement skal være 3 veis og ikke for mye arbeid med delefilteret de burde også være lettdrevet Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Eltek AS har alt du trenger. Både ferdige byggesett, samt løse høytaler-elementer og delefilter komponenter. Ellers er kanskje Ljudia et alternativ. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 tror dere dynabel s12 vill funke bra hvis jeg putter i en ekstra bass Lenke til kommentar
bruno Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 tror dere dynabel s12 vill funke bra hvis jeg putter i en ekstra bass Jeg ville ikke satt i en ekstra bass, Dynabel høyttalere er kvalitetshøyttalere som er konstruert for å få så god gjengivelse som mulig , en sånn forandring som du nevner krever avanserte beregninger av både kabinett og delefilter, så det du ender opp med er en dårligere høyttaler, selv om du kanskje får mer bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå