Eriksendrul Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) EDIT: På grunn av visse folk åpner jeg en ny tråd. håper på noe mer hjelp der. Til dere som faktisk svarte, Takk. Endret 4. november 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Hovedsaklig DX12, som blir den nye grafikkstandarden fremover. Win7 og Win10 fungerer ganske likt, bare dropp å tenke på Win8, jeg ser Win10 som en mye bedre versjon av Win7. Har kjørt det uten problemer på laptop og desktop pc i 3 uker nå, og jeg spiller også mye diverse spill. Du trenger ikke installere noe som helst, bare velg å beholde programmer og personlige innstillinger så er alt der når du kommer inn i Win10, inkludert alle desktop ikoner Jeg syns det er en perfeksjonert versjon av Windows 7 som jeg har brukt i flere år allerede. Oppgraderinga gikk sømløst ved å starte Media Creation Tool fra win7, så gjorde den alt selv. Jeg har også mulighet til å velge mellom Win7 og 10 ved oppstart. Endret 4. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Hovedsaklig DX12, som blir den nye grafikkstandarden fremover. Win7 og Win10 fungerer ganske likt, bare dropp å tenke på Win8, jeg ser Win10 som en mye bedre versjon av Win7. Har kjørt det uten problemer på laptop og desktop pc i 3 uker nå, og jeg spiller også mye diverse spill. Du trenger ikke installere noe som helst, bare velg å beholde programmer og personlige innstillinger så er alt der når du kommer inn i Win10, inkludert alle desktop ikoner Jeg syns det er en perfeksjonert versjon av Windows 7 som jeg har brukt i flere år allerede. Okay. jeg har en 250 gb SSD og jeg vil ikke at unødvendige gamle filer fra windows 7 ligger og tar opp plass på denne. Vil dette bli et problem ? Jeg har en piratkopiert versjon av windows 7. Vil det ha noen effekt ? Jeg har riktig nok ikke blitt bedt om og legge inn nøkkel til windows 7 enda etter formatering men har fortsatt windows 10 ikonet nede i hjørnet ved taskbar/klokke osv Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Kjøp en lisens - voks opp. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Jo, det har det. Win 10 har bedre muligheter for å ta pirater så jeg anbefaler deg å absolutt ikke oppgradere til Win 10 med "fake" Win 7. Du trenger ikke kalle folk idiot fordi de prøver å få litt sunn fornuft inn i hodet ditt. Vel nå ble plutselig jeg idiot også, takk takk Eriksen 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Det lages en mappe som heter Windows.old. Den kan sikkert slettes hvis du ikke har behov for noe Win7 rester i på disken din. Mtp lisens får du ikke noe spørsmål om key under installasjon, men vil ikke få validert win10 når det er ferdig installert. Altså får du en nag box popup som ber deg kjøpe "genuine windows" siden aktivering ikke vil virke ganske ofte. Og etter en viss tid får du ikke logget inn da "trialperioden" er over. Endret 4. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Jo, det har det. Win 10 har bedre muligheter for å ta pirater så jeg anbefaler deg å absolutt ikke oppgradere til Win 10 med "fake" Win 7. Du trenger ikke kalle folk idiot fordi de prøver å få litt sunn fornuft inn i hodet ditt. Vel nå ble plutselig jeg idiot også, takk takk Eriksen Det og begynne og slenge fra seg "Voks opp" er noe som irriterer meg grenseløst. Det er så utrolig "oven-i-fra og ned" holdning som gjør meg kvalm. Det er utrolig kraftig nevemagneter som slenger fra seg slike ting. ja jeg burde ha kjøpt en lisens og jeg gjorde det da windows 7 kom ut for gud veit hvor lenge siden, Den nøkkelen har jeg ikke lenger og mailen slike ting var registrert på er blokket av outlook og jeg har prøvd langt og lenge for og fikse det, jeg gidder ikke betale flere hundre kroner en gang til når jeg ikke får hjelp av microsoft verken over telefon eller mail. Jeg har til og med vist kvitering og flere andre bevis uten og få noe nøkkel tilbake. Endret 4. november 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Kjøp en lisens - voks opp. Inlegget ditt har ingen ting og gjøre med hva jeg spør om. Idiot. Å kalle folk som sier ting du ikke er enig i for idioter er for fjortiser. Voks opp. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Takk til bytex som kom med konstruktiv tilbakemelding og ikke var en moralens vokter, han klarte helt enkelt og besvare en tråd i henhold til tema og det setter jeg pris på. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Det og begynne og slenge fra seg "Voks opp" er noe som irriterer meg grenseløst. Det er så utrolig "oven-i-fra og ned" holdning som gjør meg kvalm. Det er utrolig kraftig nevemagneter som slenger fra seg slike ting. Da tar du hvertfall ikke igjen med "idiot", når du synker ned til det nivået du klager over så setter du deg selv i et meget dårlig lys. Jeg vil faktisk si det er verre å tillate seg selv å synke ned til noen annens nivå når det gjelder drittslenging. Du skulle ha skrevet hva du syntes som du gjorde når du svarte meg, uten å slenge tull tilbake. Du er bedre enn det. Faen i helvete a, du presterte å gjøre det samme før jeg hadde skrevet ferdig Da mistet jeg en smule respekt for deg hvertfall Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Jo, det har det. Win 10 har bedre muligheter for å ta pirater så jeg anbefaler deg å absolutt ikke oppgradere til Win 10 med "fake" Win 7. Du trenger ikke kalle folk idiot fordi de prøver å få litt sunn fornuft inn i hodet ditt. Vel nå ble plutselig jeg idiot også, takk takk Eriksen Det og begynne og slenge fra seg "Voks opp" er noe som irriterer meg grenseløst. Det er så utrolig "oven-i-fra og ned" holdning som gjør meg kvalm. Det er utrolig kraftig nevemagneter som slenger fra seg slike ting. ja jeg burde ha kjøpt en lisens og jeg gjorde det da windows 7 kom ut for gud veit hvor lenge siden, Den nøkkelen har jeg ikke lenger og mailen slike ting var registrert på er blokket av outlook og jeg har prøvd langt og lenge for og fikse det, jeg gidder ikke betale flere hundre kroner en gang til når jeg ikke får hjelp av microsoft verken over telefon eller mail. Jeg har til og med vist kvitering og flere andre bevis uten og få noe nøkkel tilbake. Det å begynne å slenge fra seg "Idiot" er noe som irriterer meg grenseløst. Det er så utrolig "ovenifra og ned"-holdning, som gjør meg kvalm. Det er utrolig kraftige nevemagneter som slenger fra seg slike ting. Lenke til kommentar
Auriowis Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Min opplevelse med Windows 10 har ihvertfall vært fantastisk. Jeg synes det både ser og yter bedre enn Windows 7, kan ikke si noe på Windows 8/8.1 siden jeg aldri har prøvd det. Raskere boot er det hvertfall. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Det og begynne og slenge fra seg "Voks opp" er noe som irriterer meg grenseløst. Det er så utrolig "oven-i-fra og ned" holdning som gjør meg kvalm. Det er utrolig kraftig nevemagneter som slenger fra seg slike ting. Da tar du hvertfall ikke igjen med "idiot", når du synker ned til det nivået du klager over så setter du deg selv i et meget dårlig lys. Jeg vil faktisk si det er verre å tillate seg selv å synke ned til noen annens nivå når det gjelder drittslenging. Du skulle ha skrevet hva du syntes som du gjorde når du svarte meg, uten å slenge tull tilbake. Du er bedre enn det. Faen i helvete a, du presterte å gjøre det samme før jeg hadde skrevet ferdig Da mistet jeg en smule respekt for deg hvertfall Dette er ikke stygt ment, men jeg trenger ikke respekt fra random folk på internet. Jeg setter pris på tilbakemeldinger og hjelp jeg får her på diskusjon.no men er rimelig dritt lei av bedrevitere og hovene folk som slenger fra seg møkk på poster uten og etterlate seg noe som helst som har med emne og gjøre. og siden dette er under "Data" i kattegorier så er det ikke så farlig. La kyrre prøve seg på slike kommentarer i "Juss" delen av diskusjon.no. Jeg kom med noen forslag der en gang som ikke henviste til pragrafer i hue og ræva og fikk faktisk advarsel for usaklig kommentar... Så når noen spør om noe, Svar på emne eller gi tips. Slutt og sleng fra dere drit. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Min opplevelse med Windows 10 har ihvertfall vært fantastisk. Jeg synes det både ser og yter bedre enn Windows 7, kan ikke si noe på Windows 8/8.1 siden jeg aldri har prøvd det. Raskere boot er det hvertfall. Har du brukt kontrollpanel i windows 10 noe særlig ? Språk,strømplan, endre/avinnstalere programmer osv ? Fungerer som det gjør i windows 7 ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Dette er ikke stygt ment, men jeg trenger ikke respekt fra random folk på internet Helt enig Lenke til kommentar
Auriowis Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Min opplevelse med Windows 10 har ihvertfall vært fantastisk. Jeg synes det både ser og yter bedre enn Windows 7, kan ikke si noe på Windows 8/8.1 siden jeg aldri har prøvd det. Raskere boot er det hvertfall. Har du brukt kontrollpanel i windows 10 noe særlig ? Språk,strømplan, endre/avinnstalere programmer osv ? Fungerer som det gjør i windows 7 ? Det er ganske likt Windows 7 ja, er enkelt å bruke/finne fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg