the^beast Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 jeg skal kjøpe nytt skjermkort.. men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.. trenger hjelp.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Les denne du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=144220 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 jeg skal kjøpe nytt skjermkort.. men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.. trenger hjelp.. Da er det VELDIG viktig at du skriver med hvilke budsjett du skal legge av til kortet, ellers har vi ikke mye å gå etter. lav: Geforce Ti 4200 middels: Radeon 9600 pro høy: Radeon 9800 pro det var bare et eksempel. Gi en pris og jeg kan gi deg en bra valgmulighet Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva pleier du og bruke data'n til da? Allround, Internett surfing, kaball, spilling, tekstbehandlig? og Hvor mye har du tenkt til og legge i et skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå