Lassern Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Fra Øvrebyen, Kongsvinger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Flott bilde av denne staselige bygningen . Ser at et av skiltene viser vei til kvinnemuseet - er kvinner havnet på museum? Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Takk skal du ha, Alec Ja, det er vel no' greier fra den gangen det var forskjell på kjønnene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ble faktisk skarpere etter åpning av bildet. Greit utsnitt og komp fra et sted på Kongsvinger hvor jeg ikke kan huske å ha vært. Men så drar jeg jo sjelden på utflukter der da jeg har bestemte mål når jeg drar dit. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 God komposisjon, fint lys og farger. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Ble faktisk skarpere etter åpning av bildet. Greit utsnitt og komp fra et sted på Kongsvinger hvor jeg ikke kan huske å ha vært. Men så drar jeg jo sjelden på utflukter der da jeg har bestemte mål når jeg drar dit. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Takk for hyggelig kommentar, Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 God komposisjon, fint lys og farger. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar, Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg