Workman94 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Personlig ser jeg på det fordi det er nesten som en komedie hvor fake det er. De er atletiske og man må ha stor smerte-terskel,men syntes det er vanvittig morsomt hvor fake det er noen ganger. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ser ikke på det, men er glad noen gjør det, for antall kvalitets-meme's som kommer fra WWE virker uendelig. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Ser ikke på det, men er glad noen gjør det, for antall kvalitets-meme's som kommer fra WWE virker uendelig. AND HIS NAME IS JOHN CEEEEEENA! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Jepp, har fulgt med i ca. 10 år nå. Ja, det er ikke ekte, slik som nesten alt annet av TV. Målet til WWE er ikke å lure folk til å tro at det er en ekte sport og alle som ser på utenom noen barn er klar over det. Er ikke så vanskelig for meg å se at f.eks Game of Thrones er "fake" heller. Det at jeg ser på mennesker gjennom en stor firkant er en ganske god indikasjon Man må jo ha litt suspension of disbelief til all fiksjon. Denne er veldig fin: Endret 4. november 2015 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå