JEG HAR ER SPØSMÅL Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Noen som vet hvor lang den praktisk muntlige eksamen på vg1 er?er den like lang som på vg2? (5timer) Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Programfagene i elektro er avsluttende først i vg2, dvs. at du ikke kan komme opp i den tverrfaglige eksamenen før vg2(men da skal ALLE ha den). Det første året kan du kun komme opp i matte skriftlig(5timer) eller naturfag muntlig-praktisk(45min). Endret 5. november 2015 av Dolandyret Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Programfagene i elektro er avsluttende først i vg2 Tull. Det gis avsluttende karakter i programfagene allerede på VG1. Det kan imidlertid stemme at det ikke holdes eksamen i disse. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Her er det som står i læreplanen: http://www.udir.no/kl06/ELE1-01/Hele/Vurdering Det som horrosbyte sier over stemmer for de ordinære elevene. VG1 Privatister skal ha en VG1 eksamen som er både skriftlig og muntlig. "Praksiskandidater" skal så vidt jeg husker ha en VG2/VG3 teoriprøve pluss fagprøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå