Spillredaksjonen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 DoubleJump diskuterer også Halo, WWE2k16, Need for Speed og Football Manager.PODKAST: Hvorfor sluttet alle å spille Evolve? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Fordi Evolve var ræva. God ide elendig gjennomført. Mange baner var for små og monsteret var aldri så bra som en håpet. Media hauset spillet opp og det leverte ikke. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Evolve fristet, helt til jeg fikk prøvd det og så at det var stort sett bare L4D2 Versus i eget spill. Da falt interessen til bunns for spillet, heldigvis kostet testen meg 0 kroner, da jeg testet det under Free Weekend på Steam. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Kjedlige klasser samt kjedelig gameplay gjorde at det aldri ble noe kjøp fra min side. Å bruke ørten minutter på å prøve å lete etter monstret for så å aldri klare å ta monsteret igjen var ikke akkurat gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Fordi Evolve kostet 599 kroner til konsoll og 499? til pc. Overpriset for det man fikk, de priset det som et AAA, noe det absolutt ikke var grunnlag for. Burde vært i samme prisklasse som counter strike GO eller hvilket som helst annet spill som ikke er AAA og er bygd opp som multiplayer only, og som er så avhengig av aktivitet der. Maks 199 burde det ha kostet. kanskje vurdert en f2p modell. Jeg var interessert den gang det kom ut, men ikke til en så latterlig pris. Kort sagt. Grådighet felte dem. De priset seg ut. Endret 5. november 2015 av Kron Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Spill nå for tiden er bare ikke bra nok, de fokuserer for mye på å se bra ut men ikke holde vann. Dessverre liker unga det som ser ut, så det solgte sikkert ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå