_dundun_ Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 For min del er det viktig hvor absorberende telefonene er. Hvorfor er det ingen som tester det? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Rart når iPhone kunne bøyes litt var det "bendgate" men når det er et annet merke er det hvis man prøver å bøye så bøyes det. Dette telefonen har faktisk store svakheter pga. dårlig designjobb med matrialer / type. med iPhone bendgate var det jo faktiskt noen få brukere som hadde klart å bøye mobilen sin når de hadde den i baklomma, det har jo foreløpig ikke blitt rapportert om med 6P, men det er jo snakk om langt færre brukere med Nexus edit: glemte å legge til "få" Endret 6. november 2015 av madmats Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Samtidig skaper ikke nyheten om at slike telefoner bøyer seg like mange annonseklikk som da det var Apple sin Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Aluminium er ekstremt sterkt i forhold til vekt jo. MYE sterkere enn stål og de fleste andre metaller. Men så tynt som dette er så er ingen metaller særlig mye bedre. Vekt er det som gjør at man bruker det. Alu er ikke særlig sterkt egentlig, spesielt i ren form. Veldig mykt. Det er når det blandes med en haug andre metaller det kan få gode egenskaper. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 For min del er det viktig hvor absorberende telefonene er. Hvorfor er det ingen som tester det? Det hadde jo krevd at disse YT brukerene hadde brukt vitenskap. Da måtte de faktisk gjort en skikkelig test, og ikke bare ødelagt mobiler, og kommet til konklusjonen at det er mulig å ødelegge mobiler. 1 Lenke til kommentar
Capon386 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Tusen takk, Vegar Jansen. Tusen takk for en meget god latter og en grei avslutning på en hard arbeidsuke. Meget godt skrevet. =) God helg! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Samtidig skaper ikke nyheten om at slike telefoner bøyer seg like mange annonseklikk som da det var Apple sin Det er da også et element av "første gang jeg har hørt noe sånt" som mangler nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg